Heeft niet geholpen, maar dank!!
Aso gedrag neemt helaas toe op HF
Handje midden boven op het stuur. Tsjappie stilo je weet zelf.
Ik ken het helaas
Dat is inderdaad niet best.
1x met de auto,verzekeringsdame die collega’s appte dat ze wat later kwam(dat kwam ze dus idd)
1x met de motor,kwam zo de weg op knallen terwijl ik er al (bijna) voorbij was,zag een hand met mobiel aan het stuur en toen een tijdje niets…
Deze dame gaf toe dat ze aan het appen was,heeft mij een TL motor en een verbrijzelde vinger opgeleverd.
Edit;
Ik wilde de foto’s van m’n hand posten maar dat is te onsmakelijk om hier te dumpen
Haha inderdaad.
Sodeju. Dat is ook wel erg gevaarlijk, tijdens dat soort manoeuvres appen. Welke idioot doet dat?
Ze heeft me later gebeld,ze zag er echt het gevaar niet van in maar ze was zo geschrokken(aangezien ik met motor en al over de kop ging en zij zat 1e rang)dat ze het noooooit meer zou doen
Voor wat het waard is
Dan ben je echt niet wijs. Bovenstaande foto heb ik gemaakt op een leeg stukje van die weg (sowieso geen kruisingen of in- en uitritten daar) met alle systemen aan (auto houdt zichzelf binnen de wegbelijning en op afstand van een voorganger (die er zoals je ziet niet was). En de foto geüpload toen ik bij het stoplicht 100m verder stond.
Anders durf ik dat echt niet.
Is overigens natuurlijk nog steeds niet de bedoeling. Dat weet ik.
Precies,gewoon niet doen dan hoef je jezelf niets te verwijten mocht het toch mis gaan
True.
Heeel mooi
Jammer, maar hopelijk kun je 'm nog herkansen.
Wel zo makkelijk. Ben ook ooit over de capot van zo eentje gevlogen die een rood licht negeerde. Papieren waren snel in orde . Fiets ruimschoots vergoed.
Dit ging idd ook vlekkeloos bij mij,overigens beide gevallen,aangezien beide dames toegaven fout te zijn geweest (gelukkig)