Transocean!
Zeker weten, mooie Seiko . Maar ik dacht dat ze in Thailand een stuk goedkoper waren dan hier, maar is maar een klein verschil. Slim daar niet gekocht, dan gewoon voor 8 tientjes meer hier kopen minus korting
Fijne horloges die Citizens Eco, de zon kan je hier nog wel even vergeten dus ff 2 weken vakantie naar de zon
En dan zeggen ze dat je geen pareltjes kan scoren op Rikketik, tegendeel hier bewezen. Gaaf horloge van Tissot uit 1980
Ziet er heel netjes uit.
Echt een mooi horloge de BB58, ook in Navy blue echt een plaatje
Zeker weten, kunnen een hoop andere merken nog een hoop van leren
Oeps dat is echt balen zeg, flinke diepe kras anders had je die er nog uit kunnen poetsen . Leer momentje, nooit je arm met horloge in een metalen luik stoppen. Ga je er nog wat aan doen of laat je hem zo, denk het niet toch?
Wel tof van @Jesus dat hij je wil helpen, liefhebber helpt liefhebber. Dat is de juiste insteek op het forum.
Echt wel een mooie Mido, mooi die dial. Is het nu een zwart of blauw bandje. Ben een beetje kleurendoof he
Lekker boeien dat licht, gewoon een top horloge die Tudor
Lekker man, zowel het eten als de chopard, je weet dat je mij kan bereiken he via een pb, had ik lekker aangeschoven . Maar ik neem wel altijd een dessert na de hoofdmaaltijd
Verder iedereen nog een fijne avond
Hier ook, bavarois slagroom dadelijk👌
Dat zou ik ook wel willen. Je kan in principe elk lichtbron gebruiken.
Wat is dit? Er gebeurt een hoop. Erg apart, zoiets niet bij jou verwacht.
Een Orientstar, referentie zou ik niet weten. Ik heb hem al heel lang. Toen ik '‘overging’'van Seiko/Orient naar het huidige heb ik deze ‘‘achter gehouden’’
De cijfers in het glas (ook de ‘‘ontbrekende’’ van de small seconds) en de diepte van alles door het skeleton-gehalte. Ik vind het top!
Absoluut, en (na wat onderhandelen) ook voor een zeer nette prijs. Minder dan waar ze op ebay meestal voor gaan
Mooi.
Geen hitte geblauwde volgens mij
Proficiat.
Nice, Ben! Gefeliciteerd!
Congratz
Da’s een lekkere! Kun je daar wat meer over vertellen?
In goede conditie worden ze steeds zeldzamer