Wat dragen wij vandaag LXXIII

32 likes

En een middagwissel naar het grote oog.

32 likes

Mooi en lekker. Dat is genieten denk ik zo.

1 like

Pfff eindelijk weer stroom, dus kan ik weer posten. Vandaag mijn Seiko Prospex Padi King Turtle weer eens om de pols, nog maar een enkele keer een dagje gedragen dus hij verdient wel een dagje polstijd :smiley:.Verdorie, weer de pip vergeten goed te zetten, sorry Padi :wink:

13 likes

8 likes

25 likes

Waarschijnlijk omdat je één van de weinigen bent die hem echt gebruikt :+1:.

Goedemiddag beste HF’ers, middagwissel naar een oosterbuur:

26 likes

Die heb ik ook ergens gezien.:thinking:

Te veel nadruk op de ster.:grimacing: ook leuk horloge…:slightly_smiling_face:

32 likes

Kekke kleur zeg, top! :ok_hand:

1 like

NA: Tag Heuer 2000 met een flat coated

20 likes

Vandaag is groen…

21 likes

8 likes

Gewoon op tijd betalen hè :rofl:

1 like

24 likes

Wat een hondenweer :tornado::cloud_with_rain::tornado::cloud_with_rain:

21 likes

Yes it’s raining dogs and cats. :rofl:

2 likes

Een heel jaar het zelfde horloge om de pols, zou ik niet kunnen. Maar geeft wel aan hoe trots je op die Citizen bent :+1:. En ach over de foto doen we niet moeilijk, in het echt tonen ze toch vaak mooier :smiley:. Ik vind hem in ieder geval mooi.

Gefeliciteerd met je Cartier :+1:

Rijdt toch altijd een BOA mee, gewoon vragen of die op je schoot wil zitten en je Rolex bewaken :wink:

Mooi die viewmatic, mooie dial en de poten mooi gebogen om de pols :+1:

Mooi die Oriënt, wat moet ik zeggen, alles klopt gewoon :+1:

Echt wel een bikkel ben jij, totaal geen angst :smiley:, nog hulp gehad van de BOA? :wink:

Gefeliciteerd met je Ball, wat een mooi horloge zeg. Mooi die dial, nou ja eigenlijk vind ik alles mooi aan je horloge. veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Leuk die Longines, bij deze heb je gelijk een oproep gedaan voor hulp :ok_hand:

Is niets tegenin te brengen, top Tudor :+1:

Verdorrie, ben al weer door mijn likes heen. IK WIL MEER :pray:

Dat noemen ze nu echt een honk vast horloge :wink:, mooie Longines :+1:

Oeps, gisteren gemist. Alsnog gefeliciteerd met je Speedy :ok_hand: :+1:

Om eerlijk te zijn, dus niet. Maar als de pip niet goed staat gaan ze zeuren :wink:. Maar mijn schoonzoon gebruikt hem als kookwekker :rofl:.
Geen likes meer, dus een :+1:

Gefeliciteerd met je TH :ok_hand: :+1:, veel draagplezier. Geen likes meer dus een :+1:

Mag hopen dat je de Pook bedoelt, op tijd betaald maar nog steeds niets binnen. De meeste hebben hem al, of bedoel je iets anders?

Sorry boys, had veel meer likes willen geven. Dus bij deze iedereen een vette :+1: en natuurlijk een fijne avond :smiley:

13 likes