Wat dragen wij vandaag LXXIII

Fijn weekend!!!

32 likes

13 likes

Xpost

Datum staat niet juist I know :wink:

18 likes

28 likes

37 likes

Vandaag vanaf Avoriaz. Iets meet sneeuw als in Risoul vorige week.

29 likes

33 likes

echt, ik mis de lange baan van dit soort posts.:pensive:

GMT met een kadootje van een collega horlogeliefhebber!

22 likes

Fijne avond allemaal!

37 likes

Vandaag weer mijn dagwissel, gisteren de Padi om de pols. Moest vandaag dus weer een ander om de pols. Maar welke, kennen jullie dat gevoel dat een horloge je smekend aankijkt, ik wil eruit mag ik om je pols. Dus ja wat doe je dan als papa horloge :wink:. Dus gaf toe aan mijn Tudor BB58 en die zit nu heerlijk om de pols :smiley:. Het kunstlicht geeft niet weer hoe mooi die is als je hem om de pols ziet.

22 likes

Never forget

2 likes

Erfstuk van mijn zus die vandaag jarig zou zijn.

44 likes

29 likes

De scherpte speelt hierin ook een rol, fijn weekend Fred :wink:

1 like

Groeten
Rutger

20 likes

Avondwissel. Back to Tudor

21 likes

Een prachtige opvolger van mijn:

14 likes

Happy Flieger Friday everybody!
Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens deze Indiase HMT White Pilot LE, een initiatief ontstaan op WatchUseek en hèt bewijs dat een leuk mechanisch horloge niet duur hoeft te zijn.

En de chrono 24 scanner is het met me eens! :joy:

15 likes

Ehh, zo had mijn foto dus moeten zijn :wink:. Zijn we weer broertjes vandaag :smiley:

Die houden we erin, kan ik toch van mijn voornemen om dit jaar geen horloge te kopen afstappen :wink:

Oeps jij durft, geen krasjes op de lugs? Of je moet van het chinese vrijdag de 13e uitgaan, dan brengt het geluk :smiley:

Tja, ben een beetje kippig zie maar 1 stofje maar wel veel haar :wink:. Maar daar kijk ik door heen, mooie Roamer :+1:

Logisch toch, anders had je wel Superdresser als naam :wink:

Kappen nou @johngo met die Ball, zo verleidelijk en ik had een voornemen geen horloge dit jaar te kopen. Maar ja heb een goede quote van @H47 gelezen en die ga ik gebruiken :wink:

Je weet, bij twijfel niet inhalen. In jou geval dus geen afscheid van je Seiko :smiley:

Ja ja, zo ken ik er nog wel een paar :wink:

Die keek mij ook smekend aan, helaas moest ik kiezen en bij de Tudor zag ik een traantje :wink:

Wist je dat niet dan, top merk, gaat zo alle andere merken voorbij :stuck_out_tongue:

Die mis ik nou juist, over een paar maandjes oog operatie. Dus ik heb een goed excuus/smoes :wink:

Wens verder iedereen een fijn weekend :+1:

8 likes