Fijn weekend!!!
echt, ik mis de lange baan van dit soort posts.
Vandaag weer mijn dagwissel, gisteren de Padi om de pols. Moest vandaag dus weer een ander om de pols. Maar welke, kennen jullie dat gevoel dat een horloge je smekend aankijkt, ik wil eruit mag ik om je pols. Dus ja wat doe je dan als papa horloge . Dus gaf toe aan mijn Tudor BB58 en die zit nu heerlijk om de pols
. Het kunstlicht geeft niet weer hoe mooi die is als je hem om de pols ziet.
Never forget
De scherpte speelt hierin ook een rol, fijn weekend Fred
Happy Flieger Friday everybody!
Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens deze Indiase HMT White Pilot LE, een initiatief ontstaan op WatchUseek en hèt bewijs dat een leuk mechanisch horloge niet duur hoeft te zijn.
En de chrono 24 scanner is het met me eens!
Ehh, zo had mijn foto dus moeten zijn . Zijn we weer broertjes vandaag
Die houden we erin, kan ik toch van mijn voornemen om dit jaar geen horloge te kopen afstappen
Oeps jij durft, geen krasjes op de lugs? Of je moet van het chinese vrijdag de 13e uitgaan, dan brengt het geluk
Tja, ben een beetje kippig zie maar 1 stofje maar wel veel haar . Maar daar kijk ik door heen, mooie Roamer
Logisch toch, anders had je wel Superdresser als naam
Kappen nou @johngo met die Ball, zo verleidelijk en ik had een voornemen geen horloge dit jaar te kopen. Maar ja heb een goede quote van @H47 gelezen en die ga ik gebruiken
Je weet, bij twijfel niet inhalen. In jou geval dus geen afscheid van je Seiko
Ja ja, zo ken ik er nog wel een paar
Die keek mij ook smekend aan, helaas moest ik kiezen en bij de Tudor zag ik een traantje
Wist je dat niet dan, top merk, gaat zo alle andere merken voorbij
Die mis ik nou juist, over een paar maandjes oog operatie. Dus ik heb een goed excuus/smoes
Wens verder iedereen een fijn weekend