Wat dragen wij vandaag LXXIV

Een bijzondere Patek …een onopvallend horloge wat daardoor juist opvalt :ok_hand: :ok_hand:

En weer een dagwissel (keuze stress, nee hoor :grin:) Seastar in zijn hok en de Revue Thommen (welke ik hier maar zelden tegenkom) weer om de pols en o wat ziet die er nog mooi uit :smile:

20 likes

35 likes

33 likes

Zonde, dat Squale zich leent voor het maken van goedkoop uitziende hommages.

Maar, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

Gefeliciteerd met je Glashutte, mooie kleur dial ook. Veel draagplezier :+1: :ok_hand:.
Lekker ook die kroon, vooral als je van die worstenfingers als ik hebt :smile:.
Zie ik het nu goed dat de pip er net naast staat, even 1 klikje naar links :wink:

Gefeliciteerd met je Squale GMT, heel mooi wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Mag wel vaker hoor :smile:

Die van jou mag er ook wel zijn hoor :smile:

Iedereen nog een fijne avond :+1:

3 likes

Haha ja dus…lekker hè
:facepunch::laughing::+1:

1 like

Totaaaal niet praktisch, maar dat hoeft ook niet altijd :stuck_out_tongue_winking_eye: Deze Mr Jones Numbers Cruncher geniet er lekker van in ieder geval…

18 likes

Al een week deze Cocktail Time! Vandaag op een donkerblauwe Hirsch band gezet. Dat ziet stukken beter uit dan de stalen band!

34 likes

Prachtige Rolex :ok_hand:Terecht dat deze weer even een luchtje kan scheppen :+1:

1 like

Bedankt, ik heb hem nu 1,5 jaar maar krijg er geen klik mee.

Even een crosspost maar dat mag wel met zo’n lekkere vintage diver, een IAXA Aquaplunge, horloge uit de sixties en een mooi voorbeeld van hoe kleinere merken zoals het Belgische IAXA natuurlijk niet hun eigen duiker gingen ontwikkelen maar hem gewoon inkochten in dit geval bij het Zwitserse Rotary, toen nog een fabrikant van kwaliteitshorloges. Ander logootje op dezelfde wijzerplaat, wijzers (let vooral op de secondewijzer :heart_eyes:), kast, uurwerk, deksel met Rotary inscriptie, ja zelfs de kroon heeft nog de Rotary “R” erop.

De kast is ongepolijst met alle scherpe hoeken nog intact, aluminium bezelinlay die langzaam begint te ghosten, A, Schild automaat uurwerk. Maar check vooral de tritium lume die zooooo mooi is verkleurd :heart_eyes:

19 likes

Mooie kleur

Vind hem wel mooi, wat zit je dwars aan deze klok?

1 like

Geen klik mee, terwijl hij toen hoog op het verlanglijstje stond en met name deze Dial, die op zijn mooist is in de zon .
Maar ja we gaan hem een tijdje dragen en dan maar kijken.

Ik ben niet zo’n rolex fan maar deze vind ik wel wat. Heb je hem nieuw aangeschaft?

1 like

Ja, 1,5 jaar geleden.

Oke, we gaan hem misschien wel in het blauw zien dan. Wie weet

1 like

De wijzerplaat lijkt nog steeds een beetje koffiebruin…

1 like

Ik merk het al, jij hebt alle horloges hier goed in het snotje :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like