Wat dragen wij vandaag LXXIV

Hij is ook erg mooi. Is de kroon volledig dicht zo?

25 likes

Goedenmiddag HF vrienden,

Net middag, snel even een dresser om de pols, het zonnetje schijnt. Vanavond wel weer een wissel.

17 likes

18 likes

Hi Ho Silver…

28 likes

28 likes

Laatste werkdag van de week

18 likes

25 likes

Kijkduin vandaag. Watertemperatuur was 6,6 graden.

15 likes

13 likes

Dank je!

Fijn weekend iedereen!!

12 likes

12 likes

20 likes

Weekend :partying_face:

28 likes

15 likes

Fijne dag

14 likes

Fijn weekend allemaal!

Mooie GMT Baltic Chris :+1: en de GMT natuurlijk op de Engelse tijd, ja ja ik weet het nog waarom :wink:

@Gup, mooie dresser zo’n vintage Omega :+1: :ok_hand:

Wie niet :smile:, mooi die kleur, maar zit je kroon wel vast?

@YY77, deze speedmaster vind ik echt wel mooi :+1:. Zo’n klein vermoeden dat die in de ruimte is geweest :wink:. Sorry dat ik je geen like kan geven, heb de bodem bereikt, dus een dikke :+1:

Lekker man dat je mij op de hoogte houdt van mijn geliefde Kijkduin, zee wordt alweer wat warmer :smile:, volgende keer een extra foto van de boulevard erbij :wink: likes op, dus een :+1:

@Jurtz, echt wel een mooie Seiko :+1:. Jammer dat hij voor mij iets te klein is, had mooi tussen de andere Seiko’s gepast. En wie zegt dat quartz niet goed is heeft het dus goed mis :smile:. likes zijn op, dus dan maar een dikke :+1:

Ha @FRank71, dat wordt mijn avond wissel maar dan met blauwe dial. likes zijn weer op, dus een dikke :+1:

Iedereen vandaag nog even genieten van het zonnetje met het zonlicht op je horloge :smile:

8 likes

Welk met en type is dat? De meeste smartwatches zijn plastic of zwart gelakt. Deze spreekt mij erg aan. :slightly_smiling_face:

Vandaag zo’n schone eenvoud:

20 likes