Die gebruik ik om m’n training te timen, als ik er eentje om heb tijdens het sporten.
Maar je hebt gelijk, meestal staat de chronograaf stil.
Monaco, een aanrader…
Een Tutima. Tutima record. Kan er weinig over vinden maar wat een geweldig horloge. Tutima heeft prachtige chronografen maar in de jaren zeventig maakten ze dus ook dit soort dingen… Mooie maat. Heerlijk vierkant en met een geïntegreerde band
Prima bracelet, toch? Fijne sluiting ook
Prachtig horloge Paul. Ik heb er ook naar gekeken, maar vond het jammer dat de lugs niet om de pols meebuigen, maar plat op de pols liggen. Dat staat minder op smalle polsen als mijn 17cm.
Maar zeer geslaagd Explorer-type voor een nette prijs .
In plaats hiervan heb ik nu de Smiths Everest en de Borealis Adraga,
Ja, inderdaad. Heel tevreden van die originele Casio-banden, en al zeker voor die prijs .
Dankjewel Paul.
Ik had me toen eigenlijk al wel een tijdje voorgenomen geen horloges meer toe te voegen aan de collectie, maar kijk… dan komt zoiets langs voor een redelijke prijs en moeten de goede voornemens toch weer even aan de kant .
Hetzelfde overkwam me twee weken geleden met de mooie blauwe Gentleman op leder die hier aangeboden werd.
Maar anderzijds zijn er ondertussen toch ook weer een paar verkocht, en twee veel duurdere camera’s zijn ook de deur uit, dus is er netto wel weer veel meer ruimte in de kast.
Zegt mij niets, maar ben wel benieuwd, plaatje?
Oeh, dat is inderdaad een fraaie, gefeliciteerd en veel draagplezier gewenst.
Dankjewel ! Komt helemaal goed denk ik zo