Wat dragen wij vandaag LXXV

5 likes

16 likes

22 likes

Vandaag 1 NA die ik vrijdag gekregen heb :+1:
Altijd leuk weer 1 Pontiac in mijn collectie toe te voegen

12 likes

20 likes

Vandaag iets wat jullie totaal niet verwachten van mij om de pols.
Mijn eerste horloge die ik als puber van eigen geld gekocht heb in begin jaren 70. Daarvoor nooit eerder als kind een horloge gehad, horloge was helaas overleden. Tja, geen top merk natuurlijk maar mijn goede vriend @Lexaf nam hem destijds mee om te zien of er nog iets aan gedaan kon worden. Eerste bericht van Lex, jammer Ferry helaas echt overleden. Maar we kennen Lex hier wel, kon het toch niet laten om toch nog een keer aan de slag te gaan met deze Commodoor en ja hoor. Het oudje ging weer lopen als een speer en past nog steeds om de pols. Nogmaals bedankt @Lexaf :+1:, vandaag dus om de pols :smiley: en die krasjes op het glas bewijzen dat ik hem toch een tijd gedragen heb, lekker laten zitten. Hoort bij de herinnering :smiley:

20 likes

Wat super dat ie weer loopt! Mijn eerste horloge is helaas 32mm dus echt te klein. Toen was ik ook pas 12 jaar of zo. Wel een Seiko handopwinder, dat dan weer wel…

2 likes

Normaal draag ik ook alleen horloges van minimaal 39 mm, deze is 35mm ook een kleintje dus, maar ja ik was toen ook nog niet uitgegroeid. Was er toen echt trots op, mijn eerste “echte” horloge :smiley:

2 likes

Super Avenger II

10 likes

29 likes

11 likes

22 likes

19 likes

Valt niet echt op. Staat goed. Ik draag normaal ook 40mm maar begin aan 38 te wennen met mijn vintage look Chinees. Heb nog een vintage erfstuk van 34mm, kan net! 32 is een kindermaat. Maar we hebben onszelf ook wel echt 40mm aangewend…

2 likes

23 likes

22 likes

Super leuk dat je deze nog hebt en hij weer werkt! :partying_face:
Maar dit is een quartz. Zal dat niet eind jaren '70 zijn geweest?

3 likes

Volgens mij zo rond 1974, maar ja ben al oud aan het worden dus heb er geen actuele herinnering meer aan :grin:. Weet nog wel dat ik hem toen bij de Kijkshop gekocht heb, ja ja en dat zonder Nokia. Maar ja, verwijder dan ook de meeste berichten, te weinig geheugen :rofl:.

4 likes

14 likes

Mido

26 likes