Sorry, ik smeekte om het zonnetje maar die wilde niet luisteren
Foto van deze amateur toch redelijk gelukt, durf ik wel te zeggen
Haha nice
Overloper…
Eerder afvallige. 🫣
Komt wel weer hoor! Het kroontje blijft ongeëvenaard. Alleen voor de prijs van 1 Sub heb ik nu mijn hele collectie en daar zou ik mijn collectie nu niet voor weg doen.
Heb ik weer een spaar doel!
Mooie 39mm Explorer
Met alcohol 0.0 zal het vast beter gaan, 1 voordeel je speedmaster heeft er geen last van
Wat een mooie Invicta en ook nog eens mercedes wijzers, misschien ook wel iets voor mij
En wat is die mooi he die Omega, staat je goed man
Dat wist ik dus niet, maar wel waarom bij jou de flag erop staat. Jij bent er al, de anderen zijn nog onderweg
Gefeliciteerd met je Breitling, wens je veel draagplezier
. Kon je hem niet ff ophalen daar
Ik heb alle begrip voor je standpunt, maar het gevaar is wel dat het weer gaat kriebelen. 1 voordeel, op deze kan je alle wijzerplaten zien tot PP, Rolex enz aan toe. Maar ook deze kan natuurlijk de nodige krasjes oplopen, ik had hem in de stickers gelaten dan
Mooie B&M, gaaf wat het licht met de wijzers doet
Mooi he die Omega, maar ja ben wel een beetje bevooroordeeld . Werd wel eerst afgeleidt door je armbandje, weet niet waarom
Verder iedereen nog een fijne avond
Ah, dat is het
Ik wil haar helemaal niet verkopen, maar bieden kan natuurlijk altijd.
Misschien strijk ik wel met m’n hand over m’n
Het Appeltje heeft een RVS kast en eigenlijk een ideale vorm om te polijsten met cape cod indien nodig. Afgedekt met saffier. Maar al komt er een kras op dan geen nood, ik zou meer pijn hebben van een beschadigd 5je