Wat dragen wij vandaag LXXV

Weinig stiekems en weinig eigenlijks aan.
Uit volle borst., mooier

4 likes

Van mijn geloof gevallen :man_shrugging:t3: Geen horloge wissel vandaag. Deze BB draagt gewoon heerlijk

18 likes

Staat hem echt goed!

1 like

Gefeliciteerd met zowel je afstuderen en je Tissot, natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:, kan ik in therapie bij je om van het horlogevirus af te komen :wink:

Eens, en gefeliciteerd natuurlijk :+1: :ok_hand:

Alsnog gefeliciteerd met je Seiko, beter laat dan nooit toch en natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Ach je moet maar zo denken zelfs bij Lucardi gooien ze de prijzen omhoog. Maar daar verkopen ze geen mooie Zenith’s :+1:

Zijn het tegenwoordig drijvers die Vostoks :wink: geintje, leuke Vostok :ok_hand:

6 likes

BB58 it is.

25 likes

Haha, niet op gelet eigenlijk keek om 00.30 en toen stond die op de 1e :+1: :smiley:

haha Chris, je hoort mij niets zeggen. Nou ja, ben niet zo van de Santos, te vierkant zal ik maar zeggen. Maar eens die GS is veel mooier. Nou ja, gewoon een kwestie van smaak. Kan je wel hebben van mij toch :wink:

Eens, wordt tijd dat ik die ook weer eens ga dragen :+1:

Kijk, dat is weer eens echt iets Nederlands :+1:

Ik niet Ed, haten is een groot woord maar echt niets voor mij. Bedoel de nato he :wink:

Dat wordt dus biechten en 4 weesgegroetjes :pray: :wink:, nee hoor, eens met je :smiley:

Wens verder iedereen een fijne avond :+1:

7 likes

Fijne avond Ferry

1 like

Saai ding.

Ik hou ervan :star_struck:

27 likes

Gisterenavond begonnen en nog steeds geen zin in wissel. Echt een fijn horloge!

35 likes

Tja, wie wil er nu een Rolex geeft alleen maar de tijd aan :wink:

1 like

30 likes

17 likes

Jupiter en Venus op de achtergrond

39 likes

Pff lekker ding hoor :innocent:

48 likes

Lekkere foto :+1:t2:

1 like

23 likes