Happy Friday HF!
Mooi hoor!!
Na een lange tijd na denken of ik het wel of niet ga doen, heb ik toch de knoop doorgehakt. De gw-m5610-1er was een van mijn beste horloges die ik heb gehad en altijd met plezier droeg. Aan dat ding en gaan met die banaan. Nou vond ik hem wel stiekem toch altijd een beetje te druk qua kleur en dat hij soms speelgoed ish oogt. Maargoed tough solar deed het m. Had daarvoor een DW-5600 maar die oogde al helemaal speelgoed achtig.
Het jammere van de gw-m5610-1er was dat de gesp ook zo overdreven groot was en uit proportie. Maargoed. Lang verhaal kort. Altijd al een voorkeur gehad voor positive displays en absoluut GEEN negative displays wegens het moeilijk kunnen zien hoelaat het is. Uit eindelijk toch gekozen voor de GW-M5610-1BER ! Ontzettend blij mee! Ook de kleine gesp wat ik niet had verwacht dus aangenaam verrast
ja je ziet wat moeilijker de tijd erop. Maar dat went wel. Wat is dit een strak ding en wat ziet hij er serieuzer en stoerder uit zonder alle poespas kleuren! Genieten maar !
ps: een kleine NA kan geen kwaad neem ik aan.
wauw die is mooi!
Haha er zit trouwens ook een soort Ford motor in. Overigens ook veel andere Ford onderdelen dus (helaas) klopt de vergelijking redelijk
Veul goud en toch heul mooi.