Wat dragen wij vandaag LXXV

Een heel mooi setje :+1:
Bijpassende campingsmoking?

1 like

Mijn vrouw draagt regelmatig joggingbroeken. Wanneer ze niet aan het joggen is, overigens. Ik zou die dingen graag ritueel verbranden in de achtertuin. Niets is zo vulgair, lelijk en plebejerig dan in sportkledij rondbanjeren wanneer je niet aan het sporten bent. Gode zij dank haat ze badslippers, anders moesten we gaan scheiden.

Ik zit thuis te werken. In chino’s, natuurlijk. Omdat ik geen barbaar ben. Tot slot ben ik nog nooit op een camping geweest. Ik hou dat ook graag zo. De enige reden om ooit te kamperen is als je in je eentje een Fjällvandring doet, en er gewoon geen beschaving in de buurt is. En nee, daar hoort geen krat bier en een doos bolknakken bij.

5 likes

19 likes

:joy::+1:

Al vind ik die krat bier én bolknakken ook een twijfelachtige combinatie :thinking:

1 like

37 likes

Een bolknak heurt bij een cognacje, het liefst in overhemd genoten. Wat mij betreft mag dat op een terras zijn met een iets te spannende dame voor mijn bestwil. Terwijl er ergens een Son gespeeld wordt. In Helsinki, bijvoorbeeld.

3 likes

26 likes

Exactly my point Chris👌

1 like

Oei, da’s van Gaals :sweat_smile:

Afterlunchdip-tijd…

20 likes

Weer lekker op rubber :ok_hand:t2:

36 likes

Longines Master Collection Retrograde vandaag:

25 likes

Tissot PRX Ice Blue

19 likes

Omdat hij zo fijn draagt.

12 likes

35 likes

23 likes

Vet zeg! Hoe is die? Ik zag gister een filmpje dat ie net gereleased is. Meer fotos graag🤤

21 likes

Mooie subtiele Ice Blue kleur, mooie vlindersluiting, Powermatic 80, toppertje.

26 likes

32 likes