Wat dragen wij vandaag LXXV

17 likes

20 likes

22 likes

MAXI MONDAY

31 likes

Dit is dan wel weer opvallend lekker zeg!
Beauty :ok_hand:

1 like

Fijne avond :hugs:

29 likes

23 likes

Na maanden weer eens een avondje om de pols, maar zeg nou eerlijk past toch niet echt bij mij 36mm pffff. Morgenochtend mag die weer een tijd gaan slapen in de box :smiley:

22 likes

Lekker zonnetje vandaag

18 likes

31 likes

Kan het niet laten, toch even een Tudor wissel

20 likes

Cross post

25 likes

28 likes

11 likes

Astron?

:+1:, ook maar een keertje dan “Orologio Signaturis Temporis” maar is en blijft jou quote :wink:

Blijft een leuk horloge :+1:, maar niet opeten he met je “jam-mie!” O nee, dat bedoel je anders natuurlijk :grin:

Hij is echt wel mooi :+1:, maar die band draagt bij mij niet lekker. Heb ik dus andere band opgezet en die band mag verteren met de jaren :wink:

Blijf ze mooi vinden, nooit een stalen band om doen :+1: :ok_hand:. Wat ze al niet verkopen he bij de ANWB, maar ja zijn ook bedoeld voor op de camping :wink: :rofl:
Mag het ook een goede Gin zijn on the rocks, wel puur en zeker niet met tonic, past ook wel bij een bolknak toch :smiley:

Daar hou ik je aan Frank :wink:, niets mis mee met een superocean :+1:

En het draagt ook zo lekker, ziet ook heel netjes uit :+1:. Volgens mij heb ik ook nog ergens dat merk liggen, even in de grabbelton kijken :wink:

Je leert het ook maar niet af he, wie wisselt er nu 2x p.d zijn horloge :wink: :rofl:

Iedereen nog een fijne avond, ik nog even verlaat wat eten :+1:

7 likes

Eet smakelijk Ferry en aansluitend nog even je horloge wisselen :+1:t2:

1 like

Zoiets als deze:

4 likes

I like your Petrol :+1:t2:

1 like

Onzin, past prima :+1:.

1 like