Wat dragen wij vandaag LXXV

:+1:, ook maar een keertje dan “Orologio Signaturis Temporis” maar is en blijft jou quote :wink:

Blijft een leuk horloge :+1:, maar niet opeten he met je “jam-mie!” O nee, dat bedoel je anders natuurlijk :grin:

Hij is echt wel mooi :+1:, maar die band draagt bij mij niet lekker. Heb ik dus andere band opgezet en die band mag verteren met de jaren :wink:

Blijf ze mooi vinden, nooit een stalen band om doen :+1: :ok_hand:. Wat ze al niet verkopen he bij de ANWB, maar ja zijn ook bedoeld voor op de camping :wink: :rofl:
Mag het ook een goede Gin zijn on the rocks, wel puur en zeker niet met tonic, past ook wel bij een bolknak toch :smiley:

Daar hou ik je aan Frank :wink:, niets mis mee met een superocean :+1:

En het draagt ook zo lekker, ziet ook heel netjes uit :+1:. Volgens mij heb ik ook nog ergens dat merk liggen, even in de grabbelton kijken :wink:

Je leert het ook maar niet af he, wie wisselt er nu 2x p.d zijn horloge :wink: :rofl:

Iedereen nog een fijne avond, ik nog even verlaat wat eten :+1:

7 likes

Eet smakelijk Ferry en aansluitend nog even je horloge wisselen :+1:t2:

1 like

Zoiets als deze:

4 likes

I like your Petrol :+1:t2:

1 like

Onzin, past prima :+1:.

1 like

Avond/nacht trucken door Limburg:

Fijne avond allen.

23 likes

Stowa Partitio :heart_eyes:

29 likes

14 likes

Ik ben een G&T fetisjist, graag met een pepertje en wat komkommer, maar alle gin is lekkerder dan alle bier. Ik zeg :+1: bij die bolknak.

3 likes

35 likes

16 likes

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken :+1:

32 likes

19 likes

Soms kom je forumleden tegen op andere verkoopsites. Thnx ‘Watchgeek’ mooi horloge. Deze vandaag maar om!

19 likes

Super mooi dial!

1 like

Môgguh

27 likes

22 likes

Goedemorgen allemaal.

12 likes

De blauwe wijzers krijg ik er nooit goed op, de prachtige wijzerplaat gelukkig wel🤩.

19 likes

Mogguh :wave:t4:

Ohayoooo :pray:

25 likes