Wat dragen wij vandaag LXXV

Fijne avond.:slightly_smiling_face:

20 likes

Die blijven leuk, die stationsklokjes.

2 likes

:+1:t2::beers::grin:

29 likes

Dankje.:slightly_smiling_face: Helemaal mee eens. Ze zijn leuk, authentiek, betaalbaar en serieus design. Veel waar voor de centjes wat het kost.

1 like

Een explorer 2 en een hoody

23 likes

Ik was bijna vergeten dat ik deze ook nog had :sweat_smile:
Mooi maatje voor mij, die 39MM

21 likes

Is een Seiko mod Ferry, gelaserde titanium wijzerplaat in een Seiko SNZG07K1. De plaat is gemaakt naar de schildering Great wave off Kanagawa van Hokusai. Ik was altijd al een groot bewonderaar van het werk van Hokusai en toen ik deze door @Cihanski aangeboden zag hen ik gelijk toegegrepen :wink:

2 likes

31 likes

Jammer dat ze die niet meer maken…
Nog altijd Rolexloos, maar dit lijkt me een fijne!

1 like

Mooi bandje, een een meer dan geweldig horloge! Zo’n 5 digit GMT komt er ook nog eens bij mij.

De combi vind ik eerlijk gezegd niks :grinning_face_with_smiling_eyes: GMT hoort voor mij op staal, maar ik zal vast een uitzondering zijn die er zo over denkt.

1 like

Dit is 1 van de laatst geproduceerde, en hij is inderdaad erg fijn. Draagt zo veel lekkerder dan bv mijn Pepsi.

1 like

Leuk gedaan die mod, gelijk een heel ander gezicht :+1: Van die kunstenaar had ik nog nooit gehoord, maar ja ben ook een cultuur barbaar :smiley:

1 like

Vandaag een NA, altijd spannend met vlindersluitingen.

27 likes

16 likes

Af en toe afwisselen met leder vind ik wel lekker! Maar na een aantal dagen altijd gewoon weer terug op staal. Daar is hij inderdaad wel echt voor gemaakt.

1 like

26 likes

Staat je goed maat!

1 like

Erg mooi :+1:t2:

1 like

19 likes

19 likes