Wat dragen wij vandaag LXXV

Doe je voorzichtig Pierre? :wink:

1 like

Avondwissel

18 likes

Heel mooi. Ik twijfel nog tussen deze en de zwarte, beide erg gaaf :thinking:

Prettig weekend :sunglasses:

23 likes

Voor die whisky geef ik een :heart: , maakt niet uit wat voor horloge eraan hangt. :rofl::rofl:

1 like

13 likes

Goed weekend mede HFers:

20 likes

Deze ga ik morgen ophalen bij Q :blush:

2 likes

Leuke handopwinder binnen gekregen vandaag

19 likes

Lekkere Breitling :yum:

25 likes

Net binnen. Ik ben er heel blij mee.

16 likes

Hallo die Teckel moet ook een forumnaam hebben he, misschien zoiets als stekker :wink:. Zijn niet mijn woorden hoor maar van mijn vrouw, dus commentaren gaan rechtstreeks naar haar toe :rofl:.

Gefeliciteerd met deze Hamilton en veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Had deze nog niet eerder gezien maar is wel een mooie :smiley:

Vind ik de mooiste Nomos :+1: :ok_hand: maar ja, heb iets met blauw he :wink:

Lekker bezig Jasper, gefeliciteerd met deze mooie Longines :+1: :ok_hand:. Ai doet mij gelijk denken dat er nog 1 bij de AD ligt van mij, morgen even bellen!

Mooi he die Omega :+1:, 1 tip: gewoon band op maat en geen 2 componenten lijm meer gebruiken :wink:.

Lekker he die Tudor :+1: maar vind wel dat die kleine schat er ook 1 verdient :smiley:.

Mooie Viewmatic, draag die van mij nog te weinig. Moet je die van jou eens zien in het zonnetje, plaatje van een dial :+1:

Gefeliciteerd, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. wel even vertalen wat er op je horloge staat :wink:

Uitslover, maar je hebt wel gelijk :stuck_out_tongue:

Gefeliciteerd met je monster, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Ondertussen zit ik mij lam te schudden met zo’n monster, schoonzoon komt hem morgen ophalen :smiley:

Verder iedereen een goed weekend :+1:

9 likes

27 likes

Eerder vandaag in de lobby van het hotel nog wat mails verwerken met de Speedmaster rond de pols

25 likes

Zeer fraaie klok!!!

1 like

27 likes

:joy::joy::joy::+1:

1 like

Avonturen in?
Edit… was al gemaakt grapje

1 like

Proost!:beers: Op het weekend!

1 like

:woman_astronaut:t2: