Wat dragen wij vandaag LXXVI

15 likes

Wakker en weer scherp :joy::joy:

21 likes

32 likes

15 likes

Na

34 likes

Eerste model wat veel later ecodrive werd. 1977 :slightly_smiling_face:

18 likes

Lente!!!

25 likes

Deze om de pols tot na de vakantie, lekker koffers aan het pakken nu. Wel discussie thuis, dat ik een andere om moet doen. Ja duh, waarom heb je een Rolex om in de kluis te leggen?. Liggen die anderen natuurlijk wel, maar deze gaat echt mee en ook mijn Snowflake. en als sample een Brunmontagne om die te tonen aan wat contacten aldaar.
Zal veel aan jullie denken als het regent en ik in het zonnetje zit aan de cocktail :wink:
En jullie gaan die oude knar missen natuurlijk :rofl: :rofl:

34 likes

11 likes

Fijne vakantie Ferry.

Naaauuuwww.

7 likes

40 likes

Lekker man! Gefeliciteerd :+1:

1 like

20 likes

19 likes

Middagwissel naar de Bremoir Lexington Morocco.

21 likes

Thanks !

Lol Ed, die gaat de Pulsar kant op, maar je ragt hem lekker af :wink:. Als je mijn ex maar wel netjes houdt :grin:

Kan je toch de tijd op tekenen, ben je in ieder geval 2 x p.d op tijd :grin:. Ga je onder het mes? Beterschap vriend.image

Heeft ie al een keer eerder gedaan met zijn Pulsar, maar die wilde Sotheby’s veilen. Echt man, je wil niet weten hoeveel die opbracht, pfff kan ik niet betalen hoor :smiley:

Mooi geel die banaan, maar waar groeien die bananen eigen? Uit de grond, vertel?
Enne die Sub mag er ook zijn he :smiley:

aha, die DJ heeft dus een accu :wink:. zondel dolle, lekkere DJ :+1:

Jan, je hebt het niet door he, Ed heeft gewoon pure kunst in huis. Die Pulsar heeft heel veel opgebracht op de veiling bij Sotheby’s, Ed wil echt niet delen met ons hoeveel :grin:

Gefeliciteerd met je NA, ziet er netjes uit. veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Gefeliciteerd met je Omega, alles klopt, zelfs de band past bij de trui. Veel draagplezier Kahan :+1: :ok_hand:

En wat voor 1 :+1:. Leuke Citizen :smiley:

Precies, geen lente dus, hier plenst het dus!! Maar je IWC heeft het naar zijn zin om je pols :smiley:

Een heel klein beetje dan, is mijn dag weer goed :grin:

Als ik daar een krasje op tegen kom, krijg je 10 strafpunten van mij :wink:

10 likes

12 likes

28 likes

17 likes