Hee! Is dat nou de Panova? Cool. Die had ik nog niet met gewone foto’s gezien. Da’s veel mooier dan de renders. Heb je daar een NA topic aan gewijd ooit? Hoe dan ook:
We zien ze te weinig.
Hee! Is dat nou de Panova? Cool. Die had ik nog niet met gewone foto’s gezien. Da’s veel mooier dan de renders. Heb je daar een NA topic aan gewijd ooit? Hoe dan ook:
We zien ze te weinig.
Prachtig . Geniet ervan
Thanks maat
Het enige binnen-uitje dat om 8 uur al open is. Je moet wat met jonge kinderen en dagenlang slecht weer .
Dank Chris. Ja, de Panova Gray/Grau.
Geen NA over geschreven, ik ben niet zo’n schrijver. Maar ik zal een keer een poging doen, ook van de Vertex M100 en anderen.
Echt prachtige vorm, en ziet er zeer strak uit (bijna nos) klein beetje jaloers maar echt
Ja zware dag vandaag?
Maak je niet te sappel over dat schrijven, ik zou gewoon graag meer foto’s zien, ik heb de achterkant ook nog nooit mogen aanschouwen. Hoe dan ook, super cool dat je er eentje hebt. De Lunova is tof, de Panova is cool, de BlueMoon is ook erg mooi… Mühle is stiekem gewoon lekker bezig.
Toffe combo! Past ook lekker in de collectie naast de Connie.
Dankjewel! Ja, het zijn twee uitersten, maar allebei geweldige horloges
Nog eens de IWC Fliegerchrono vandaag. Wat een epic ding blijft dit toch
Heerlijke tritium
Ogenschijnlijk nooit gedragen…
En een comfortabelere en lichter dragende stalen band moet ik nog tegenkomen.
Hij gaat enkele uurtjes van de pols vandaag, om plaats te maken voor een loophorloge. Ik laat mijn andere horloges niet graag slingeren.