Gewoon met m’n andere hand en telefoon. Ik snap de grap niet.
Hoeveel mm is deze?
Deze is 43mm en de dikte ca 14mm…
Best een forse, maar supermooi afgewerkt. De eerste versie had geen halve schakels en fijnverstelling dus was de juiste pasvorm een dingetje. Deze is een van de latere en heeft dat dat wel. Mooi horloge met eigen gezicht van een ondergewaardeerd merk.
Ik vind het een geweldige klatser
Dat ziet er bijzonder fraai uit zeg
Ik vind hem ook mooi, maar vrees dat hij bulky wordt op mijn smalle polsen. Als ik hem een keer tegenkom dan maar even passen. Geniet ervan!
Zal mijn afwijking zijn denk ik.
Een echt mannending vind ik wildplassen en aanverwant.
Okay, okay, beetje ver gezocht
Foto als goedmakertje
Deze variant is ook super cool. Die gouden wijzers waren het net niet voor me. Als ze zilver waren was het die geworden.
Echt een top horloge.
KOM VECHTEN DAN.
Nee, grapje. Love you.
Grand Seiko Saturday met mijn Grand Seiko 6146-8000 uit 1968, 55 jaar oud en Tanaka-San zijn Grammar of Design blijft verbazen!
Vlijmscherpe hoeken, hoogglans grote vlakken, stukjes geborsteld, ronde bezel, hoog acrylglas.
En dan die wijzerplaat , meer zilver in het echt dan op de foto, mooi sunburst effect, speelse cross-hair, een gave blauwe zaterdagaanduiding, dikke opgelegde blok-indices met zwarte inlay, scherpe wijzers met zwarte inlay en de secondewijzer draait dankzij het hi-beat 36.000 BPH automaatuurwerk supersoepel in het rond!