Wat dragen wij vandaag LXXVI

Goedemorgen…:sun_with_face:

24 likes

23 likes

22 likes

Fijn zonnig weekend gewenst.

38 likes

Hebben jij en @WatchX nu toevallig het zelfde horloge om vandaag? Hij met een stalen band, jij met een nylon band? :+1:

2 likes

31 likes

Goed weekend mede horloge aficionados!

29 likes

Als dat een 42 mm is dan heb jij mazzel met zo’n grote pols: ik ben jaloers, ha ha! :wink: Jij kunt elk horloge dragen want de gemiddelde afmeting v/e horloge tegenwoordig is nogal groot. Ik zie op de website van Glycine dat ze de Airman ook in 36 mm hebben. Dan blijft er misschien weinig te lezen over op de wijzerplaat door de afmeting v/d ring…

Mooi horloge!

1 like

Hoewel het beide wel Oris Divers 65 zijn, zijn er veel verschillen. Zowel uiterlijk als uurwerk.

2 likes

Ik heb ook de 36mm Glycine Airman No1, dat is ook een erg leuk horloge, en zeer goed afleesbaar.
De DC-4 wordt nu ook aangeboden met 40mm in een paar kleuren. Echter is die van mij nog 20 atm waterdicht, de nieuwe Airmannen halen dat niet.

1 like

24 likes

16 likes

Zojuist overgestapt naar deze, wat is die mooi😁

25 likes

Even de kinderen uitlaten bij de bunkers

26 likes

Nu zie ik het ook. Wat het verschil in uurwerk (calibre) is kan ik natuurlijk niet zien. Maar mooi horloge hoor! :slight_smile:

1 like

16 likes

Bedankt voor de info!

1 like

Stond te ruil maar vandaag toch beslist om deze in de collectie te houden, moet dus gedragen worden vandaag :partying_face:

15 likes

Ciga Design, Z-series, Titanium

8 likes

15 likes