Wat dragen wij vandaag LXXVI

Prachtige Oris! :ok_hand: Van harte gefeliciteerd!:wink:

Groeten
Rutger

36 likes

Vette hap. :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

26 likes

On the barby?

Groeten
Rutger

1 like

Zoals ik hier vaak voorbij hoor komen: Geen klik mee :joy:

Maar de collectie groeit langzaam en ik merk dat mijn smaak aan het evolueren is. Heb zelfs al stiekem naar een Rolex zitten gluren :innocent:

1 like

Ach dat hebben we toch allemaal, als ik met alle horloges een klik zou hebben hou ik geen cent over en kan ik met een Rolex om naar de voedselbank. Lijkt mij geen strak plan.
Naar wat voor Rolex zit je te gluren? Nieuw of vintage. Ook ik merk dat mijn smaak aan het veranderen is, komt gewoon omdat je hier op het HF zoveel moois voorbij ziet komen. Maar alleen al het gluren naar al dat moois is een belevenis op zich en steeds zie ik merken voorbij komen waar ik nooit van gehoord had, maar dan is YouTube en google mijn vriend :wink:

1 like

Ik had beloofd wat foto’s te maken in het zonnetje. Vandaag overdag geen horloge gedragen. Heb een rondje door het Zuid-Limburgse Heuvelland gereden op de motor.

21 likes

Eerder vandaag

23 likes

Prettige avond HF :beers:

16 likes

Lekker he die datejust :+1: :ok_hand:, met die Meistersinger heb ik niet zoveel maar dat is boeien. Jij hebt vandaag lekker de bloemetjes buiten gezet. Maar snap niet dat je zonder horloge motor gaat rijden, veel horloges kunnen echt de bobbels in de weg wel aan :wink:

1 like

Ja en ook op de dj 2 en de Zenith erg in het oog springend.

1 like

Echt iedereen raadt het af om met een mechanisch horloge op de motor te springen! Vandaag ook 2-cylinder…. Dat trilt extra!

1 like

Datejust draagt het lekkerste van allemaal.

1 like

17 likes

Prachtige kleur dial Rutger :white_check_mark:

1 like

Citizen op aanbeveling van @fredpanarai1

10 likes

Nee hoor gewoon in de pan. Dan rustig in de oven.

20 likes

Wat een leuk horloge is dit toch. Toch steeds weer een glimlach als ik het draag. :ok_hand: :smiley:

21 likes

20 likes

En wat voor 1, lekker toch zo’n Citizen om de pols :+1:. En ja, je bent een tweelingbroer of niet :wink:

Oeps, baas roept moet haar ondersteunen met het programma “weet ik veel”. Nou aan mij heeft ze dus niets, maar goed ondersteunen dan :rofl:

Fijne avond iedereen :+1:

1 like