Wat dragen wij vandaag LXXVI

Ohw wow gefeliciteerd ! grote sprong gemaakt​:grin: Goed bezig Fred. Ik ben hopelijk bijna bij level 2 over een dag of 40 :rofl::rofl: voelt alsof ik hier al jaren ben. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vandaag eens geen horloge wissel. De BB blijft gewoon om vanavond :grin:

18 likes

13 likes

@fredpanarai1 op HF vandaag

10 likes

Dat moet zeker gevierd worden. :beers:Met zen allen naar de stamkroeg van Fred. :beers:

2 likes

Zie je nou wel dat ik nog een jong bekkie heb en mijn kids maar ouwe tegen mij zeggen :rofl:

3 likes

Een hoop wind en zon, dus de Crepas l’Ocean! :nerd_face:

10 likes

28 likes

25 likes

Een wissel ter ere van @fredpanarai1!

27 likes

Gefeliciteerd @fredpanarai1!!! Hier dan maar een crosspost van mijn probeersel van vanavond. Afgekraakt ben ik al genoeg in Rolex-only, ik wilde alleen maar mensen laten lachen! Rolex op Omega-band!

11 likes

Congrats Fred :partying_face::+1:

1 like

Ik voel mij zeer vereerd :smiley:, die van mij ligt nog bij Longines. In april weer terug, daar ga ik nog wel op terugkomen hoe Longines het uurwerk ontwikkeld heeft. Had daar namelijk nog wat kritiek op, is in een ander topic aan de orde geweest en diverse horlogemakers waren het echt met mij eens. Ging over de datum overgang en de marge die Longines normaal vindt. Longines zou daar naar gaan kijken, benieuwd of ze het probleem hebben kunnen takkelen. Verder een top horloge hoor!

Gewoon niet ingaan op negatieve reacties en reageren op de positieve, scheelt een hoop irritatie. Dank voor je felicitatie :+1: Ook jij bedankt Anthony :+1:

2 likes

Ik had er wel een beetje zelf om gevraagd hoor Ferry! Moderne 007-band aan een vintage Rolex…

1 like

Onzin Michael, al doe je er een touw omheen het is jou horloge. Daarnaast moet ook een beetje humor mogelijk zijn, we zitten hier voor ons plezier :ok_hand:

1 like

Omega band of niet, lekker boeiend. Ziet er best leuk uit, eens wat anders :ok_hand:t2:

2 likes

Fortis Flieger F-43 Bicompax “Liberty Blue”

32 likes

Gaaf :heart_eyes:

1 like

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken :+1:

30 likes

Heel mooi, :+1:

1 like