Wat dragen wij vandaag LXXVII

Vandaag weer de sbgw252 om de pols. Hij loopt netjes. Ongeveer -1,5sec per dag. Ik moet nog een positie vinden waarin ik hem ‘s nachts weg kan leggen zodat hij iets versnelt.

29 likes

Prachtige combi.:ok_hand:

1 like

Ik moest deze (oude foto) nog vooruitzetten en heb ten langen leste de rest van de quartzen ook maar naar zomertijd vooruitgezet. Morgen weer een automaat.

11 likes

24 likes

15 likes

Vandaag weer mijn NA om, de Omega Constellation C-shape 168.0064 (day/date)

22 likes

22 likes

Een stuk beter, Fred! Een lekker sportief, stoer en zeer degelijk horloge! Draag de mijne ook graag. Vooral als er geracet wordt! :racing_car: Nou ja, dat is dan dit weekend niet. Maar dat mag de pret niet drukken! :grin:

1 like

Een hele week zeg je, ja dan moet je wel wisselen :wink:. Maar het is goede vrijdag en als jij je goed voelt met de Tudor lekker om de pols houden :+1:

Het hoeft ook niet allemaal premium te zijn hoor, ook een Invicta met een NH35 uurwerkje geeft gewoon de tijd aan en is nog waterdicht ook. Lekker dragen die Invicta :+1:

Geen Doxa, is toch geen ramp neem je gewoon een tactical frog :wink:

Goede terugvlucht Juxienn, hou die kleine goed vast. Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad :sunglasses:

Is zeker een mooie, gewoon kopen joh. Is toch een plaatje die wijzerplaat :+1:

Gefeliciteerd met je FC, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Tja ook die oude rotklok is verplicht om te dragen :grin:. En wie wil er nu eigenlijk een Rolex om de pols, tis dat het moet, maar ja :crazy_face:

Zo en nu aan de koffie en bedenken waar ik de eieren moet gaan verstoppen, kids worden steeds slimmer :smile:.
Iedereen nog een fijn weekend en een goede vrijdag :+1:

5 likes

Voor wie nu denkt, hee, het is nog geen half twee, ik had de uurwijzer even een tandje verzet. Geweldig reishorloge, dit.

35 likes

Dank je :star_struck:

1 like

13 likes

Vandaag de Santos opgehaald bij de DNK, wat draagt dit horloge toch fijn.

31 likes

Wat maak jij toch altijd een prachtige foto’s, ik ben er jaloers op.

4 likes

Dank U, Ik fotografeer al 52 jaar :roll_eyes: maar ben nooit tevreden van mijn foto’s :worried:

6 likes

Ik vind ze perfect.

2 likes

15 likes

Als ik één van jouw foto’s zie krijg ik direct de neiging het betreffende horloge te kopen. Ook mooie combinaties met de bandjes. Een heer met smaak, dat moge duidelijk zijn. :ok_hand::clinking_glasses::ok_hand:

5 likes

15 likes

Dank U, maar je mag altijd een heeeeel goed bod doen :joy: :rofl:

4 likes