Goedemorgen beste HF’ers, de eerste NA van deze week:
Werkt ook op de zijkant:
Doorzonwoninggevoel:
Ik las over de re-issue van de 1959 Alpinist en kon mij niet bedwingen gisteren bij mijn AD. Terwijl ik hem alleen even wilde bekijken, je weet hoe dat gaat .
Draagt heerlijk, mooi afgewerkt, 70 uur gangreserve. Jammer van de X op de dial.
Grote blij.
SPB243J1
wat betaal je tegenwoordig nog voor zo’n ding op alie?
Als ik die foto zo eens bekijk, en ik zie wat er zo onder die pet zit, en ik neem de pet zelf in ogenschouw… Daarmee verkoop je mij geen Tag Heuer, vrees ik. Man man man man man. Wij aanbidden vreemde halfgoden in dit tijdsgewricht.
Als je nou de volgende keer aan de raam-kant gaat zitten en je foto van het object maakt zodat je geen tegenlicht hebt, kunnen wij zien wat de kleur van de wijzerplaat is. Maar gefeliciteerd met de Alpinist! Hij is cool, in zoverre ik het kan zien.
Hoe vaak ik daar niet voorbij gereden ben.
Dit is serieus de reden dat ik geen th koop. Mss over een paar jaar als de max hype voorbij is.
Ja, wat moet ik zeggen. Zelfs ik zie wel dat de beste man niet een heel erg knappe verschijning is. Daarnaast is hij niet een heel erg begenadigd spreker. Sowieso is hij niet echt een charmante man. Maar MY GOD, wat kan die gast goed rijden en dat maakt eigenlijk al z’n andere onvoorkomenheden (lekker belangrijk ook) meer dan goed. De man kan iets dat vrijwel niemand anders op de wereld kan en dat maakt 'm ongekend populair en verdiend, vind ik.
Nou, dus wel, blijkbaar. Volgens mij gaat het prima met de verkopen en wordt de nieuwe collectie (o.a. de nieuwe 36mm Carrera 3-wijzer, en twee 39mm Carrera chrono’s) eigenlijk door zo’n beetje iedereen die iets van horloges vindt, met enthousiasme ontvangen. Volgens mij doen ze het dus niet heel slecht.
Overigens ben ik eigenlijk nooit een heel erg fanatiek sportkijker geweest en was ik, uiteraard, al lang voordat Max geboren werd TAG Heuerfan. Het dan ook niet zo dat hij me heeft aangezet om een horloge te kopen. Maar ik vind het wel leuk dat deze Nederlander zulke ongelofelijk resultaten boekt in een zeer high-profile sport en een leuke bijkomstigheid dat TAG Heuer hem sponsort.
Ik snap het ook eerlijk gezegd niet helemaal als iemand daar een probleem mee heeft.
Horlogemerken sponsoren al zo lang sporters en sportevenementen en dan is het natuurlijk alleen maar leuk als zo’n sport heel populair is en de betreffende sporter super succesvol. Ik vind dat iets positiefs. Maar ja, er zijn natuurlijk altijd weer mensen die daar dan iets negatiefs van vinden. Nou ja, lekker doen, dan. Succes ermee.