De Casio Duro is gewoon über cool! Draag de mijne ook met veel plezier.
Nietes. Maar leuk dat je het volledig ongevraagd zo categorisch stelt in een topic waarin je normaliter alleen een like uitdeelt of niet. Die Timex is best meer dan geinig, maar de datum staat evengoed op half vijf. Ik ben zelf erg blij dat de Seiko geen opdruk heeft op half acht, maar ik ben dan ook niet per se voor symmetrie. Harmonie is wat anders dan symmetrie, zo zou mijn vrouw zeggen. Mocht je hierover verder willen gaan, dan adviseer ik PB, dan kunnen we zo stekelig worden als we willen zonder de rest van de goegemeente lastig te vallen aan het begin van hun dag.
Dank je wel Folkert, de ludieke linker is niet te vergelijken de mooie rechter😀.
Zeker weten. Wil nog de zwarte. Maar koop hem pas als ik mijn diploma heb. Welke kleur(en) heb jij hem?
Getver, ik ga die toch eens moeten passen, blijft in mijn been bijten.
Twijfel echter nog sterk over de varianten. Zwarte wijzerplaten heb ik al bij de vleet. De witte ben ik niet 100% van overtuigd, en dat geelgoud doet me niks…
Maar wel een serieus te overwegen optie om mijn ‘turtle itch’ te scratchen. Mini Turtle droeg ik niet owv te dik en toch iets groot voor mij, benieuwd hoe anders deze draagt…