Wat dragen wij vandaag LXXVII

Ook ff lekker in het zonnetje…

12 likes

De eerste pensioenmiddag breng ik door in stijlvolle soberheid.

13 likes

13 likes

Gefeliciteerd met je Tudor, veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Zo dan, jij zit een eind weg aan je GMT wijzer te zien :wink: Maar wel een mooie GMT :+1:. Alleen die band he (is echt een dingetje van mij). Voor mij alleen leer, rubber of staal :wink:

Gefeliciteerd Cihan met zowel je Citizen als met je Waltham, natuurlijk wens ik je veel draagplezier :ok_hand: :+1:. Op hoeveel horloges zit jij nu?

Niet huilie huilie, je hebt gewoon een top horloge om de pols. Wil je nu perse toch die Santos, probeer @Fate_Amenable_To_Change zover te krijgen dat hij die van hem verkoopt, geef je weinig kans maar je weet maar nooit :wink:

Gefeliciteerd met je Seamaster, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Gefeliciteerd met je Baltany, wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1:. Enne, we noemen dat nooit een ding wel een geinig horloge :wink:

Gefeliciteerd met je Seiko, veel draagplezier :ok_hand: :+1:
Enne, wist je dat @Blufkakel wel een echte topsporter is :wink:

Wens iedereen nog een fijn weekend :+1:

Oeps, merk dat ik nog geen foto gepost heb, komt eraan :innocent:

7 likes

Had nog geen foto gepost, bij deze een ANWB’tje. Die moeten we wel aan de gang houden natuurlijk, dus hulptroepen ingeschakeld :grin:

12 likes

Ik wel.
In mijn verzameling heb ik 3 dingen, de andere ‘dingen’ zijn wel horloges :+1:
En 1 klok, in de keuken.

2 likes

Wel huilie huilie, want het lag aan de wijzerplaat die niet goed was dat ik hem niet heb meegenomen, maar woensdag hebben ze een nieuwe voor me als het goed is :sweat_smile:
Ben ook zeker nog wel dik tevreden met de gmt hoor, blijvertje :ok_hand:t2:

2 likes

4 likes

Ja! Snap ik wel, maar……
Zomers op oranje Zealande rubber.

Maar ik vind de standaard stalen band met die glimmende tramrails niet mooi.

Dus voor nu een Natootje

Wie weet een Uncle Straps 1450 band? :thinking:

Maar ja? Da’s dan een nieuwe band op een gebruikt horloge…
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0503/2810/9244/products/SM300President01.jpg?v=1652195669&width=1500

17 likes

25 likes

Weer eens een oudje omgeslagen,Oost-Duitser uit 1978 :ok_hand:t2:

20 likes

23 likes

Dat maakt het forum zo leuk, al die verschillende smaken, ik vind zoals jij het noemt die tramrails juist mooi. En wat betreft een nieuwe band op een gebruikt horloge is toch boeien zolang jij het maar mooi vindt. En op rubber draagt die ook heel lekker :+1: :wink:

2 likes

Mirror says no. :rofl:

2 likes

:rofl:, spiegels zijn nooit te vertrouwen. Die van mij zegt dat ik de mooiste van het land ben, geloof jij dat :grin:

3 likes

Zojuist avondwissel, van de Chopard MilleMiglia naar deze

22 likes

16 likes

Avondwissel, dikke trui met bijpassende A1000…
:watch::cloud_with_rain:

10 likes

PAGANI PD-1734

Meer info in Middle Kingdom topic

6 likes

21 likes