Wat dragen wij vandaag LXXVII

:rofl: Goed idee wel, voor een evenement. Hahaha!

3 likes

Ja maybe maar moet zeggen dat ik ze allebei prachtig vind en ik moet vanuit mijn :heart: zeggen dat je allemaal wel hele mooie horloges bezit of gehad hebt maar dat is mijn mening en je smaak lijkt wel erg op de mijne met dat verschil dat ik deze nog niet heb of heb gehad.

3 likes

:heart_eyes:

Relaxed vandaag.

19 likes

20 likes

Vandaag mijn Padi 45 mm om, je ziet DOM staan. Dit staat voor Domingo/zondag in het Spaans.

18 likes

Halve dag bijna zonder horloge, goed maken met de Zulu dan…

29 likes

20 likes

18 likes

Mag ik die? :heart_eyes:

3 likes

Seiko Shogun

18 likes

Bizon

29 likes

28 likes

Er was ooit een tijd, haha: https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tr-bulgari-octo-solotempo-38mm-staal-goud/328453

Pak hem de laatste tijd weer wat vaker, blijft een heerlijk uniek design. :smile:

2 likes

15 likes

Goedenmiddag HF vrienden.

klopt en de gangreserve op de achterkant :smile:

Hij is mooi, als ik hem zou hebben draag ik hem lekker als dresser. Maar ja, ben eigenwijs he :wink:

Mooi die wijzerplaat :+1:, maar krijg je nu een boete als je die draagt als je in een Kia rijdt :grin:

Zo dan, die middelste wat is die mooi zeg. Maar ja, de prijs he, onbetaalbaar :crazy_face:

Krijg nou wat, kom ik er zojuist achter dat mijn Padi ook een Seiko is :smiley:

Mooie foto’s weer Chris, maar die blauwe schroef maakt het echt tot een topper :grin:. Serieus die EP is een heel mooi horloge :+1:

Hallo Hans, die van jou ook he :+1:

@BroederBill, mooie Timex Bill en scherpe foto’s :+1:. O ja, hoelang moet ik schudden met de kinetics??? 1 dag gedragen gisteren.

Halve dag naakt “je bent een held” :wink: Gaat jou datum met de Zulu netjes rond 00.00 uur over naar de volgende dag of is dat minuten later?.

Wens iedereen een fijne zondag, en voor nu tijd voor koffie :+1:

7 likes

Ik zit met thee en de Chrono om de pols nu lekker sport te kijken :eyes:

22 likes

Diesel vandaag.

7 likes

Zet die bezel effe ok.
Maakt me nerveus :slightly_smiling_face:

1 like

15 likes