Wat dragen wij vandaag LXXVIII

8 likes

Mooi bandje er op.

1 like

25 likes

21 likes

Veel beter zo.:+1:

2 likes

36 likes

Heerlijk draagbaar horloge.

39 likes

Back to Tudor :grin:

20 likes

Oude nieuwe op kersverse rekband :blush:

24 likes

18 likes

Fresh op de deurmat

14 likes

26 likes

Hi John, wat voor Jubilee band heb je gemonteerd op de 925 ? Heb je een foto van de clasp?

1 like

Veel plezier vanavond bij dat concert :smiley:

Mooi horloge, eenvoud en toch weer niet :+1: Had nog nooit van dit merk gehoord, dus even opgezocht :innocent:

Heel mooi dat blauwe bandje, kom er maar niet achter wat voor merk het is :wink: :+1:

Schandalig, je hebt hem met een two tone gouden band geleverd gekregen. Eerst verkracht je hem met een nato en nu weer met een rubberen band, staat voor geen meter. Hup de originele band er weer op :wink:. Weet je nog wat ik over nato bandjes tegen je zei, kom ik een beetje op terug. Net een paar dagen een horloge op nato binnen en moet zeggen dat dit prima staat en aanvoelt. NA volgt nog, maar op bepaalde horloges staat het prima :grin:.

Lekker gevoel weer he die Breitling weer om de pols, wel herkenbaar die heimwee naar de horloges. Hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad :+1:

Gefeliciteerd met je Doxa, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Niks mis met een Rolex, maar die wijzers :grimacing:. Maar lekker boeien wat ik er van vind zolang jij er maar blij mee bent, daar gaat het om :+1:

Kijk dat is het betere werk :ok_hand: :+1:

weer wat geleerd, maar dat ik het mooi vind is een ander verhaal :wink:

Nee joh, staat voor geen meter. :grin:

Fijne avond iedereen :+1:

6 likes

Dat dus! Dank je Ferry :blush:
Middagwissel naar de Recraft:

Edit: eigenlijk avond :joy:

21 likes

16 likes

15 likes

6 likes