Niet aleen de foto, ook het horloge is
Gewoon houden is tof ding als je die weg doet dan heb je de drie punten die ik noemde…
Jah tuurlijk wel, maar als je al ergens een tijdje naar kijkt. En je gaat passen en hij is niet goed. En dan te horen krijgt Jah woensdag of vrijdag is die er. Dan zou jij toch ook wel lichtelijk ongeduldig worden
Gmt moet ik het dan voorlopig mee doen want de andere 2 liggen in de kluis. Waar ik helaas vrij beperkt bij kan
Zeker weten dat ik dan baal, maar ik zit in hetzelfde schuitje. Zou al 2 maanden geleden een tel. krijgen voor een horloge, paar keer gebeld en krijg dan te horen dat juist dat model lastig te krijgen is, nou dan kan ik ze wel door de tel. trekken. Maar ja, je schiet er niets mee op toch en geduld is zeker niet mijn sterkste kant.
Zelfde probleem hier, DNK van mij is maar 2,5 dag open en ook nog eens een eindje rijden . Maar goed liggen de iets duurdere horloges wel veilig in.
Hahah precies dit +1
Is dat landelijk bij heel dnk dan? Ik zit in een niet hele grote stad. Maar had eigenlijk toch wel wat meer en langere openingstijden verwacht. Hoelang moet je rijden? Ik gelukkig maar kleine 15 minuten. En straks hopelijk nog min of meer op de route van en naar werk
Blijft gaaf. Staat op m’n wishlist maar nog niet bovenaan
Nee dat verschilt per plaats, ik moet zelf zo’n 20/25 min. rijden. Maar zou ook wel dichterbij kunnen in Rotterdam, maar dan zit je weer met parkeren. In Rotterdam zijn ze zelfs op zaterdag open, maar goed af en toe horloges wisselen kan best wel. Heb er genoeg
Ow Jah lekker, als je er over na denkt snap je niet waarom zoiets niet wat meer aan de buiten kant van de stad zit. Met eigen parkeer gelegenheid
Hoeveel heb je er dan? Als ik vragen mag
Sinds 3 weken ook een kluisje bij DNK, fijn en veilig gevoel.
In Arnhem, maar 7 minuten fietsen. Ook 2,5 dag per week, okay voor mij.