Wat dragen wij vandaag LXXVIII

Volledig mee eens Henri.
Een mooie Edox om te hebben, maar wegens de concurrentie druk kom die maar zelden aan de pols. :+1:
Hij is dan ook een blijvertje
:pray:

1 like

Dankjewel! :blush:

Same here! Maar als ik hem dan aan heb geniet ik er wel heel erg van. :slightly_smiling_face:

1 like

Gewisseld naar mijn andere NA.

Niet het horloge maar de gesp :grin:

19 likes

Bon Siman!

28 likes

Cool! Leuk topic, ik mocht je je 100e like geven. Welgemeend! :clap::smiley:

2 likes

Ah tof! Bedankt :+1: :grin:

1 like

Vandaag een vintage Zodiac gekregen door een ruil. Ik weet niet of dit model een naam heeft, maar ik vind het een prachtige dresswatch. Handopwinder, Incabloc, 17rubis.
Meer heb je niet nodig.:grin:

28 likes

Vandaag en de komende dagen om de pols.

16 likes

Heel tof! :slight_smile: Mijn Dynamic III ligt bij @Jero1 voor een grote beurt, maar daarna hoop ik hem ook te kunnen dragen!

2 likes

37 likes

23 likes

13 likes

18 likes

Nieuwe :crocodile: op de :turtle:

29 likes

Ja, dat doen ze goed bij Squale! :shark:

Nogmaals gefeliciteerd, man! :partying_face: :beers:
De mannen van Q-watches zijn idd toppers! Niet alleen verkopen maar ook echte service!
En ja, ik kan bevestigen, een

is het perfecte

:desert_island: :tropical_drink: :sunglasses: :ocean: :sunny:
Veel draagplezier!

2 likes

Twijfel twijfel. 39 of 36mm…dit is 39. Kan zeker, maar vind hem nog een beetje in your face en dat is niet wat ik zoek.

23 likes

Afgaande op de foto zeg ik: 36mm

Deze maat kan wel, maar het zou mooier zijn als de kast meer binnen de verhoudingen van de pols valt en de band ook zichtbaar is. Zal ook fijner dragen

1 like

Nou ja, dan dus de 36, zou ik zeggen.
Heb je daar ook een foto van? En doe even van iets verder weg, ajb. Zo’n wrist shot vertekent altijd behoorlijk.

2 likes

Vroege avondwissel :grin:

21 likes

36mm. Wel een beetje dicht bij :sweat_smile: lastig vergelijken zo. Ik draag de laatste tijd eigenlijk alleen 36-37, enkele keer 39.

30 likes