Wat dragen wij vandaag LXXX

Ha Ed, zelfs een Rus kan je op datum zetten :wink:

Leuke foto man, jong geleerd, oud gedaan :ok_hand: :+1:. Pas maar op het virus slaat zo over, bij de volgende verjaardag willen ze een Rollie :wink:

Echt wel een leuk model, wel iets ander uurwerk in dan die van Jos. Maar doen beide hetzelfde toch, geven de tijd aan :+1: :wink:

Lekker met trots dragen die Smart watch, wel even een stukje hardlopen he. ff die andere functies laten zien :wink:

€25,00 en wordt het ook tot aan de deur bezorgt, hoe kunnen ze het maken voor dat geld? Maar leuk horloge toch :smiley:

Lekker ieder dag varen met dat mooie weer :sunny:. Wil wel eens een totaal foto van je boot zien, zie altijd maar een stukje :wink:

De mooiste plaat van Nomos Chris, maar ja ben echt van het blauw.
Tja en een uurwerk kunnen ze echt wel maken in Duitsland :+1:

En jij nog een fijne vakantie :sunny:, maar zag ik nu dat het ging regen in Griekenland? Maar ja Griekenland is groot he, voor jou de zon en voor je Khaki natuurlijk :sun_with_face:

Moest even goed kijken of het niet NA moest zijn, niet dus AN :wink:

Zeker weten, de mooiste Cartier alleen jammer van het maatje, anders???

Jawel, in alle kleuren en geuren :wink:

Lekker man, genieten van de vakantie :sunny: en van je CW natuurlijk :wink:

Voor iedereen die werkt, fijne werkdag. Alle anderen lekker genieten van het :sunny: buiten, ga ik nu ook doen :wink:

6 likes

21 likes

Bij deze

8 likes

De NA uiteraard weer om de pols

34 likes

17 likes

11 likes

15 likes

Nu nog een zwembadje zoeken :sweat_smile:

7 likes

Foto van de gehele boot.

:see_no_evil::joy::face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Schitterend, veel plezier!!

1 like

Man wat je jacht is dat en ik maar denken hij heeft een klein bootje, kajuit zit zeker onder de kiel :rofl: :rofl:

2 likes

Oh? Vertel eens… Die zit er gaaf uit

1 like

Ali Ali ALi, voor €25,00 ben je daar de man voor dat horloge. :wink:

24 likes

Nog een halfuurtje en de boterhammen zijn weer verdiend voor vandaag. :slightly_smiling_face:

29 likes

11 likes

19 likes

40 likes

27 likes

Als ik een foto maak klim ik stiekem even op de boot van een ander…:shushing_face:

2 likes