Geen enkele belemmering! Ziet er groot uit (is ook groter dan een reguliere kroon) maar zit als gegoten
Goedenavond HF vrienden,
Wat deze al niet kan doorstaan, sahara geen probleem, noordpool geen probleem.
En dit is een echte submariner, kijk maar op de dial. Kan toch geen Rolex sub tegen op
Echt heel mooi !!
Tja daar ben je wel even mee bezig geweest, maar nu kan je hem als echt vintage verkopen
Als ze hem nou weer in de aanbieding hebben met die fabrieksfout, geef even een seintje. Met dat kleine foutje kan ik wel leven
Wees nou maar gewoon eerlijk, je hebt maar 1 horloge . Maar wel een knaller van een Squale
. LE toch 50 stuks wereldwijd?
Ik volg je olijfboom al van het begin, maak er eens een time laps filmpje van in de toekomst . Mooi die kleur van je Edifice
Gefeliciteerd met je Cartier, heel mooi met die geblauwde accenten.
Wens je er veel draagplezier mee
Ha Nils, gefeliciteerd met je Bonnie (gij bent Clyde natuurlijk ).
Mooie Seiko, zonnetje erop en zie de sunburst. Wens je natuurlijk veel draagplezier
O ja, dat bandje past echt wel bij deze Seiko
Gewoon precies om 6 uur foto maken, niemand die het in de gaten heeft
Iedereen nog een fijne avond, ik ga mijn maag even vullen
Vandaag deze, ik zag hem liggen bij een handelaar en was op slag verlieft, vond hem direct wel wat groot, zo groot dat ik bij thuiskomst dacht ik verkoop hem maar meteen, maar ik heb hem nu om en ja ben er wel een beetje verlieft op, zeker nu ik er een groen bandje opgezet heb!
Maar het blijft een joekel van een horloge, echt een unit met 44mm. Maar ja wel een piloten model, wat is wijsheid, houden verkopen…