Wat dragen wij vandaag LXXX

10 likes

18 likes

Geen enkele belemmering! Ziet er groot uit (is ook groter dan een reguliere kroon) maar zit als gegoten :wink:

3 likes

4 likes

10 likes

22 likes

16 likes

M’n Bonnie is binnen! :partying_face:

40 likes

14 likes

32 likes

Leuk, die zomerse plaatjes weer!

17 likes

Goedenavond HF vrienden,
Wat deze al niet kan doorstaan, sahara geen probleem, noordpool geen probleem.
En dit is een echte submariner, kijk maar op de dial. Kan toch geen Rolex sub tegen op :wink:

15 likes

Avondwissel naar 183:

20 likes

29 likes

Prrrrrrrrrrrrrxxx…coolmint :leaves: (for her pleasure? :kissing_heart:)

26 likes

Vandaag mijn Phoibos Eagle Ray weereens op rubber gezet.
Inclusief verkeerde datum🤣

10 likes

Goedemiddag!

21 likes

Echt heel mooi !! :heart_eyes:

1 like

Tja daar ben je wel even mee bezig geweest, maar nu kan je hem als echt vintage verkopen :wink:

Als ze hem nou weer in de aanbieding hebben met die fabrieksfout, geef even een seintje. Met dat kleine foutje kan ik wel leven :wink:

Wees nou maar gewoon eerlijk, je hebt maar 1 horloge :wink:. Maar wel een knaller van een Squale :+1:. LE toch 50 stuks wereldwijd?

Ik volg je olijfboom al van het begin, maak er eens een time laps filmpje van in de toekomst :wink:. Mooi die kleur van je Edifice :+1:

Gefeliciteerd met je Cartier, heel mooi met die geblauwde accenten.
Wens je er veel draagplezier mee :ok_hand: :+1:

Ha Nils, gefeliciteerd met je Bonnie (gij bent Clyde natuurlijk :grin:).
Mooie Seiko, zonnetje erop en zie de sunburst. Wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1: O ja, dat bandje past echt wel bij deze Seiko :ok_hand:

Gewoon precies om 6 uur foto maken, niemand die het in de gaten heeft :wink:

Iedereen nog een fijne avond, ik ga mijn maag even vullen :+1:

8 likes

Vandaag deze, ik zag hem liggen bij een handelaar en was op slag verlieft, vond hem direct wel wat groot, zo groot dat ik bij thuiskomst dacht ik verkoop hem maar meteen, maar ik heb hem nu om en ja ben er wel een beetje verlieft op, zeker nu ik er een groen bandje opgezet heb!

Maar het blijft een joekel van een horloge, echt een unit met 44mm. Maar ja wel een piloten model, wat is wijsheid, houden verkopen…

13 likes