Wat dragen wij vandaag LXXX

Fijn weekend!

Gr, Vigorelli

20 likes

Mooie omgeving, geniet er van :ok_hand:t2:

1 like

29 likes

Nieuwe aanwinst :grin:

31 likes

18 likes

Bevalt deze een beetje?

1 like

Fijn weekend allemaal … :sunny:

25 likes

19 likes

19 likes

Goedenavond HF :+1:

PLP. drukte op antwoorden, wilde zeggen mooi Zomerse Breitling :+1:

Lekker strak John, mooi die strakke lijnen van de kast en bezel. Mooi die kleur dial :+1:

Mooi deze Zenith, leuk dat contrast met dat zwart en wit :+1:

Gefeliciteerd met deze chrono, mooi horloge wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Ach ja, had ik moeten weten dat Elon Musk jou vriend is, prettige reis. Wel even doosje van de Bulova plaatsen op de maan :wink:

Oef die rubberen band staat echt prachtig op je Cartier :+1:

Wat hij niet weet is dat er zout in de koffie zit, maar goed de Timex maakt het weer goed :wink:

Gefeliciteerd, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Zeker een mooi horloge voor de zomer :+1: Zelf koop ik ook mijn horloges voor de grap :wink:

Mooi die Breitling met die witte plaat, lekker zomers horloge :+1:

Gefeliciteerd met je Smiths en natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1:

De Paus draagt hem ook, afgewisseld met een Rolex. Tja moet die Zwitsers te vriend houden he :wink:

Gefeliciteerd met je Citizen, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1: Staat goed op die tropic band :ok_hand:

Welkom op dit forum, leuke Seiko om de pols :+1: Benieuwd naar je andere horloges in dit topic :smiley:

oke oke @junior, maar morgen wil ik die Astron zien :wink:

Leuk gemaakt, kan alleen de tekst niet lezen :wink:. Al gekeken naar een nieuw project op WuS van @Brunmontagne, zeker de moeite waard :ok_hand:

Gefeliciteerd met je PRX, probeer deze eens op leer zal je geen spijt van krijgen. Natuurlijk wens ik je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Succes bij de luchtmacht, benieuwd naar een toekomstige foto in de F16 met je mooie Tudor om de pols :smiley:

Net als Dan, ook jij gefeliciteerd met je Smiths wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Gefeliciteerd met je Tudor, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Wens verder iedereen een fijn weekend :+1:

Oeps, vergeet mijn foto :innocent:

12 likes

Het wordt bewolkt straks en wil toch wat sterren zien :wink:

31 likes

Dank je Ferry!

Hij draagt ook echt geweldig.

1 like

Vast een fijn weekend toegewenst!

18 likes

:joy:
… maar ûh, waarom wachten tot morgen? Kiek dan!

Enne, néé de winder staat niet aan. Dat zou raar zijn. :sunglasses:

7 likes

Fijn weekend gewenst!:four_leaf_clover::wine_glass::slightly_smiling_face:

(Hanhart Tachy Tele 1939 Flieger horloge.)

28 likes

De WB bandjes lagen in de bus vandaag. Wissel naar de nomos dan maar. Klaar voor de zomer denk ik :sunglasses:

35 likes

Deze al even niet meer aangehad

17 likes

Mooi horloge zo met die blauwe plaat en rosé gouden wijzers en indices.:ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Ja is inderdaad een prachtig horloge, blijf het gevoel hebben dat deze niet echt bij mij past maar is te mooi om weg te doen, zou er sowieso spijt van hebben.

2 likes

30 likes