Wat dragen wij vandaag LXXX

24 uurs Raketa Polar vandaag:

8 likes

21 likes

Kan er niet genoeg van krijgen😍

22 likes

De eerste olijven beginnen zich te ontwikkelen. Ca 2 weken later dan vorig jaar. Dit heeft te maken met het weer. De gemiddeld temperatuur is 10 graden minder warm. De vele regen hier in Lazio/Toscane is ook deels oorzaak.

4 likes

16 likes

Regio Henegouwen is het niet anders :man_shrugging:t2:

Maar geen olijven daar in Henegouwen…

In ieder geval niet groot genoeg voor consumptie.

Deze mag vandaag voor het eerst sinds de winter weer even wat zonlicht vangen

17 likes

Lekker deze vandaag.

12 likes

21 likes

De dichtstbij liggende vanmorgen omgedaan

5 likes

20 likes

M’n Sub in m’n (voor mij) nieuwe auto

23 likes

25 likes

X3M?

Nee een 316

1 like

8 likes

:star_struck::heart_eyes:

Sorry mensen, beetje late reacties van mij. Gisteren kwam het er gewoon niet van.
In ieder geval een goedemiddag, heb de likes die ik gisteren zou geven even ingehaald vandaag :wink:

Zou ook zeker niet misstaan in de box, maar geen ruimte meer he :wink:. Maar moet je het verschil in gewicht eens voelen, die ik gisteren omhad die voel je niet eens om de pols. En een beetje gewicht mag ook wel om de pols. Dus vanmiddag lekker weer even die Seiko solar diver 44mm om de pols met zoals ik vaak zeg (ik hou niet van nato banden!), kom ik dus van terug is alleen afhankelijk om welk horloge je een nato draagt en deze kan het goed hebben :smiley: Vanavond weer een wissel.

Leuk horloge Eddio om die bij een ander om de pols te zien, maar aan zo’n 24 uurs horloge zou ikzelf niet kunnen wennen. Alsof je op 1 been loopt :wink:

Late reactie, door mijn zoon. Maar ben je betaald afgelopen nacht :grin: Ja joh, eens een slaaf van je vrouw, altijd een slaaf. Wen er maar aan :wink:

Dank allen voor de beterschaps wensen, ze houden dus echt geen kostgangers in het ziekenhuis. Gisteren geopereerd, vandaag je nest uit en naar huis. En die eikel dacht dus, kan wel gaan werken heb nog 1 goede arm over. Niet dus, rust en de komende weken niet werken. Goed geheugen trouwens, dat het hondje van @BroederBill mij beet (waar hij niets aan kon doen) is alweer een tijdje geleden :wink:

BINGO!! U heeft de hoofdprijs :smiley:

Nee joh, gewoon een Invicta. op een afstand zie je als geen horloge liefhebber toch het verschil niet :joy:

Ik heb de broer, die blauwe en loopt als een speer die hommage aan de Doxa :slightly_smiling_face:

Fijne vankantie :sun_with_face:

haha, ja joh, wie wil er nu een Seiko :laughing:

Iedereen nog een fijne zonnige dag :+1:

7 likes