Wat dragen wij vandaag LXXXI

Straks moet ik nog even naar buiten, dus even een wissel.

16 likes

Dame Blanche, dus de Moonwatch!

22 likes

19 likes

Onder de overkapping hoef ik geen diver om…

19 likes

20 likes

Nieuwe band op een oude Seiko van Clockwork Republic. Zit heerlijk! Leuk voor de zomer :sunny::palm_tree:

13 likes

Verrassend goed eigenlijk. Heb een voorkeur voor stalen banden, maar deze draagt echt wel aangenaam.

1 like

Staat goed op je Seiko, maar rubber met 30 graden+ betekent wel iedere dag even het zweet van het rubber af :wink:

Dankjewel.

1 like

Dank je dat vind ik zelf ook :grinning: , Revue Thommen - Automatic - T5611E MSR Cal. - Heren - 1970-1979

8 likes

Zodan, dat is echt een tijd geleden dat ik een Revue Thommen tegenkom hier. Beetje ondergewaardeerd hier, ik heb een duiker en loopt nog steeds heel netjes. Die van jou mag er ook zijn, alleen even een scherpe foto maken zonder dat licht :+1:

ik doelde op dit horloge :smile:
welk type is deze Casio?

4 likes

Ik kan je ook wel op weg helpen hoor, het is de Casio DW 5600 BB als ik het goed heb?
Denk dat deze gemod is met een andere kast.

1 like

Op verzoek :grinning:

Op de wijzerplaat zijn verticale balken en wanneer er enige licht op valt krijg je die schittering.

4 likes

21 likes

Das al een stuk beter en nu snel om de pols met die Thommen :wink:

1 like

Nog even een snelle ronde voordat het hondenweer begint.

13 likes

5 likes

Endlich zu hause ff gedouched en paar dagen vrij ivm weekendrust etc etc.
Deze om en datum nog ff goed zetten fijne avond allemaal…

22 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat dragen wij vandaag LXXXI (Deel 48).