Wat dragen wij vandaag LXXXI

12 likes

Ik mag er nog heel even van genieten voordat hij weg is :sweat_smile:

21 likes

Van wit naar blauw…fijne avond!

18 likes

Wel jammer dat het woord “local” zo rommelig getekend is. Dat zou bij een Patek toch niet mogen…

Goedenavond allemaal

15 likes

Nog eentje van vanmiddag🙂

28 likes

En de avond wissel.

10 likes

Tof hoor, ook een mooie :slight_smile:

1 like

Oprecht heel goed. Comfortabel, je kan 'm op elke gelegenheid wel dragen, netjes, en erg accuraat!!

1 like

Beetje kleur erbij :wink:

21 likes

12 likes

Ik heb mijn stoere horloges liefst op 39x12x46mm. :slight_smile: Deze ziet er iets te aanwezig uit, sorry. En met aanwezig bedoel ik dan dat je overhang hebt. Het is in ieder geval een unieke klatser met een bezel en bandaanzet die zeker niet alledaags te noemen zijn.

1 like

10 likes

Geniet ervan!! Ik had hem helaas verkeerd begrepen. Hij leek mij te onzichtbaar maar dit bleek achteraf gewoon zijn kracht. Onopvallend door het comfort, fantastische look maar niet flashy.

Nee joh Chris, geen sorry. Leuk juist om met jou te sparren over smaak kwestie. En heel vaak ga ik ook nog met je mee hoe je een horloge beoordeeld. Morgen/vandaag ben ik jarig en krijg ik een horloge van mijn vrouw en weet ik zeker dat je die helemaal niet verwacht bij mij, maar wel jou waardering kan wegdragen :wink:.
Mag het nu nog niet openmaken, maar morgenochtend gaat mijn ega foto’s maken van dit horloge en je weet Chris, kritiek mag :+1:

1 like

Goedemorgen :grinning:

25 likes

24 likes

Ah juist, datum ff tikje geven zien ik.
Goedemorgen

25 likes

Goedemorgen allemaal.
Welkom in Juli.

13 likes

1 kopen 2 halen

32 likes