Zo dat is een lekkere gefeliciteerd!
Heb vandaag een ADV dag opgenomen en heerlijk rondgereden op mijn motor. Damasko DC66SI en een Triumph Speedmaster. Heavy metal thunder

SNXS73 op een nieuw rood alligator bandje uit de sale van “hiernaast”. Snap alleen nog niet helemaal waar de zwarte lijntjes vandaan komen…
Thanks!
Eerst met de hele clan naar Volendam. Maandag naar duitsland met vrouw en 1 kind. Sept/okt samen met vrouw naar Samos of Noord - Macedonië

Mijn NA om, vers uit China. San Martin SN020-G. Zeer veel horloge voor het geld
Gefeliciteerd met je San Martin, wens je veel draagplezier

Na enorm lang niets nieuws gekocht te hebben, toch eens een vakantie beater aangeschaft:
Jij ook gefeliciteerd met je NA en natuurlijk veel draagplezier

Is die echt zo groot Ed? Of is dat vertekening
Leuk ding
Vroeg mij af hoe je de tijd moet aflezen met die van @Phodebimos, wellicht dat Ed het kan uitleggen

NA
Gefeliciteerd Jurk met deze mooie Breitling en natuurlijk veel draagplezier
. Denk dat ik ziek ben, weer 2 horloges gekocht. Ga hulp zoeken

Eerst met de hele clan naar Volendam. Maandag naar duitsland met vrouw en 1 kind. Sept/okt samen met vrouw naar Samos of Noord - Macedonië
Fijne vakantie’s en nooit genoeg vakantie’s toch . Groetjes aan de familie
Fijn weekend iedereen met een hoop , ga nu lekker eten

Nee joh, zo snel ben ik niet teleurgesteld. Zolang hij zijn werk maar doet. Daarbij is Seagull best wel een aardig uurwerk, wat anderen er ook van zeggen het is gewoon een mooi horloge
.
Maar hoe loopt de moonphase bij die Seagull, heb je toch wel even gecheckt?
Iets met een garantie gevalletje, horloge is eigenlijk net terug na 3x dragen haha. Zal het tzt controleren, maar de moonphase is voor mij meer een mooie complicatie op de dial dan echt functioneel
Mooi Hans.
Veel draagplezier gewenst met deze topper!