Wat dragen wij vandaag LXXXI

Niks aan doen, toch prima zo!

1 like

Hij is mooi @SAT en ook mooie foto’s :+1:. Laatst nog even gelachen met @MannetjeMar over zijn Rolex, kroon zit verkeerd zei ik. Zegt hij, fabricagefout daarom kreeg ik hem voor de helft van de prijs :rofl:

1 like

11 likes

Nieuwe poging speciaal voor jou.

5 likes

SKX009 terug van Wes&Vreek, nieuw uurwerk in laten zetten. Wel prettig hoor… 2 weken en 90eu… :slightly_smiling_face:

11 likes

Haha, is al beter. Maar als je ons hier echt blij wilt maken, moet je echt beter je best doen.:wink::joy:

2 likes

19 likes

Met een filter erover kan je ook leuke dingen doen, zie hoe @Knutselkoning mod. Leuke effecten :smiley:

1 like

Nooit meer doen, voor vuile klusjes gewoon de G-shock pakken en de Oris netjes laten :+1:

1 like

Lekker strak die Yema :+1:, nu nog even een lume foto :wink:

1 like

12 likes

Gaat de goede kant op, maar kan nog iets scherper :+1:. met wat voor tel. fotografeer jij? :wink:

1 like

Mooi, klinkt het gek als ik die “lange” wijzers erg gaaf vind?

1 like

maar ze zijn het wel waard geweest, niet? :+1:
mss binnenkort op het grote internet onder “afbeeldingen”
wordt hij mss opgevangen in Japan en in productie genomen :slightly_smiling_face:

1 like

Wat een geweldig horloge, van de dag dat ik hem heb is hij niet meer van de pols gegaan:

18 likes

Die band staat hem ook erg goed!

1 like

Thanks, is een handgemaakte canvasband gemaakt van een plunjezak uit het NL leger.

1 like

Deze nieuwe aankoop, vintage De Ville op een groen bandje. Blij mee! Heeft alleen geen werkende quick set, dus dat was vanochtend een kwartier draaien :wink:

16 likes

Het zaterdag- en klushorloge :sunglasses:

7 likes

De NA: Citizen Aqualand JP2000-08e uit 2003

13 likes