Wat dragen wij vandaag LXXXI

U bent in the mood met PRX, maar wel een kek kleurtje. Gefeliciteerd met de 4e PRX en ook bij deze veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Die G-shock werkt harder dan jij op dit moment :wink:

1 like

Ben blijkbaar de tel kwijt, dacht 4 maar 6 dus :wink:

1 like

Die is zo leuk :slightly_smiling_face:

Haha Bill, nou niets om de pols dan toch gewoon een zakhorloge in the pocked, moet toch op tijd zijn met het eten :grin:

10 likes

Gefeliciteerd met je Bulova, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Dankjewel Ferry! :+1:

Gefeliciteerd Boris met het bewijs dat je de cursus uurwerktechniek || met succes hebt afgerond.:smiley::+1::+1:

1 like

Ben je een beetje ziek, koortsig. Ben ik eindelijk op zoek naar die Squale komt ie met een Seiko en dan niet eens de Astron :wink:

2 likes

Ik wist het wel, dat houdt die nooit lang vol een kale pols :grin:

Hij is mooi die CW, pech dat ik maar bij het klootjesvolk hoor :smiley:

1 like

Mooi dus van harte proficiat met deze Bulova​:+1::+1:

1 like

Dankjewel! :+1:

:joy:

Die is er nog. :sunglasses:

En wat voor een!
Een NA, die ik sinds gisteren om de pols heb. Grote blij. :partying_face:

Die heeft (voor de tweede keer) het pand verlaten Ferry. De Astron kon de concurrentie met mijn Squale Matic niet aan. Ik droeg hem helemaal niet meer. Dan is het beter om er iemand anders blij mee te maken. Toch? Nu maar eens kijken of deze SPB149 wél regelmatig een plekje om de pols krijgt. Dat zou leuk zijn! Het begin is er … :beers:

11 likes

Goedemiddag, de heritage voor de rest van de dag.

27 likes

18 likes

Aha, nu wordt alles duidelijk. Moet ik je natuurlijk nog felciteren met je Prospex en je veel draagplezier wensen :ok_hand: :+1:
Maar dat je de Astron weg hebt gedaan, zonde man. Wedden dat ie weer een keertje terugkomt :wink:

Ik zit te denken he, zal ik eens op 1 dag al mijn Seiko’s even dragen of bellen ze dan gelijk de GGD?

1 like

Speedy Tuesday wordt hier toch gevierd? Ik dacht dat daar een speciale rubriek voor was, maar ik vind alleen rubrieken terug die al heel lang op uitdoven staan. Dus hier dan plaatsen, want het blijft tenslotte ook een gewone dag. :slightly_smiling_face: :rocket: :new_moon_with_face:

Fijne dag nog gewenst! :+1:

31 likes

CW is juist speciaal voor het klootjesvolk, de rest koopt een Omega ofzo :grin:

3 likes