Wat dragen wij vandaag LXXXII

Avondwissel naar:

25 likes

Ik denk dat het voor de afleesbaarheid is. Het is überduidelijk waar de 12 zit. :slight_smile: Helaas zijn de wijzers minder afleesbaar dan die van m’n SBGW231, dus weet je nooit wanneer hij aangewezen wordt. :rofl:

1 like

Terecht. Mooi. Die zien we te weinig.

2 likes

Dank je Chris. Vers uit de kluis, dan krijgt hij weer aandacht :+1:.

Nee, is zwart alleen is door de weerspiegeling in het glas haha

2 likes

Blijft een tof ding :ok_hand:

1 like

10 likes

Mijn grail is er een van de Strom’s, dus dat beschouw ik als een compliment haha! Dank!

1 like

Heel mooi die bamd erop !!!

1 like

Ik zag m voorbij komen bij Q watches, bijzonder en mooi horloge !

1 like

Bedankt voor de toelichting, snap dat je SBGW231 beter af te lezen is.
Al blijf ik deze tog ook geweldig vinden. Dus gaat de afleesbaarheid je ooit tegen staan stuur me maar een pb.:wink:

Thanks :+1:t2: ben dr content mee. Mooie aanvulling, iets totaal anders dan ik al heb.

1 like

Kekke bezel. Dat is een mod?

1 like

Thanks! Yes, alleen de insert :+1:

1 like

Zodan, dat is een mooie Cihan had ik nog nooit eerder gezien dus even opgezocht. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Wereld foto :ok_hand:

2 likes

En een wereld Oris, wat is die mooi he. Bedoel dus het horloge, van handen heb ik niet veel verstand :wink:

1 like

Haha, zeg dat. Mijn eega zag een mooie Paiget. En niet nader te noemen type in witgoud, met maanfase en ā€œbriljantjesā€.

Stond haar fantastisch. Nadat ze de prijs bekeek moest ik haar bijwassen. :rofl:

Ach was toch wel ietsje goedkoper dan die mooie GS van jou, hadden ze daar niet eens in die zaak :wink:. Je moet ze wel verwennen he :rofl: :rofl:

1 like

Zeker! Van alle horloges welke ik weer verkocht heb, heb ik van deze wel het meeste spijt denk ik… Fantastisch en robuust horloge

1 like