Wat dragen wij vandaag LXXXII

21 likes

Zomerse outfit!

Hier two tone vandaag:

22 likes

15 likes

15 likes

Is dat nu echt nodig om dit te zeggen, hij is er blij mee. Zeg dan gewoon is mijn smaak niet. Heb ik ook bij sommige Rolexen en die noem ik dan echt geen kermis horloge. Likes ben je nooit verplicht om te geven.

2 likes

NA: Bulova Accutron II

19 likes

Als liefhebber van Dune kon ik dit woestijnzand niet aan me voorbij laten gaan :grin:

20 likes

16 likes

21 likes

32 likes

Vroege vogel, je bent met pensioen he dan mag je best wel uitslapen :wink:. Leuk horloge, als je daar de tijd niet op kunt aflezen dan moet je echt stekeblind zijn :smiley: :+1:

1 like

Oris Aquis omgedaan vandaag

24 likes

Gefeliciteerd met je Seiko, leuk vijfje. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:.
Alleen dat jij weinig verschil ziet met die Seiko van @Cihanski en die PP snap ik niet helemaal. Maar ja, zo kijken we allemaal anders naar een horloge :wink:

2 likes

Plaat lijkt idd wel op de PP, dus jatwerk. Maar de kast man, is toch wel heel iets anders :wink:

1 like

Leuke foto, maar het virus kan duur uitpakken he :wink:. Nu een foto van jullie beiden met een gemode Casio, ook leuk toch :grin:

1 like

Haha, papa wordt even op zijn plek gezet door zoonlief. En ja, geef hem groot gelijk, jij met dat goedkope horloge. Zitten niet eens bloemetjes op :laughing:

Oef Frans, dit is wel een hele mooie Seiko. Hele mooie combi :+1:

1 like

Mag wel, mòèt gelukkig niet.

Misschien is het dan wel iets voor jou :wink:

Maar, net nog een klusje gehad, dus nou deze om.
Wel fijn om weer een paar klusbutsers te hebben waar je ook nog wat op kunt zien. :+1:

7 likes

5 likes

Wissel naar de IWC Mark XVIII.

Fijne avond.

31 likes