Wat dragen wij vandaag LXXXII

Dankjewel Frans!
Ik moest even wennen aan het combineren van zwart met bruin, maar ik geloof dat dat juist nu hetgeen is wat ik er zo aantrekkelijk aan vind. :ok_hand:

1 like

Actie foto met mijn NA, dit keer een boek die vergezeld is met de Seamaster. Morgen gaat wel de Railmaster weer om :smiley: :smiling_face_with_three_hearts:

Kwam het boek toevallig tegen in een boekenwinkel tegen en het is een verassend leuk boek om ontspannend de dag mee af te sluiten.

22 likes

21 likes

Chauffeurstekorten, dus deze week 5 dagen hobbyen op de vrachtwagen met vanavond deze:

23 likes

Nou ja zeg, kan niet bestaat niet. ff een mail naar Breitling, op z’n minst in 3 kleuren maken. Zwart, blauw en wit, zijn ze nu helemaal van de pot gerukt denken maar alles zelf te bepalen :wink:
Maar hij is en blijft mooi die van jou :+1:

Gefeliciteerd met je Seamaster, wens je veel draagplezier met dit top horloge :ok_hand: :+1:. Weet je zeker dat je niet stiekem de Donald Duck verstopt hebt in dat boek :stuck_out_tongue_winking_eye:. Geintje, kan je wel hebben toch?

1 like

Nee, het is de Pilot 39. Ik heb dat ding al een paar jaar, ik geloof dat de 36 niet bestond toen ik 'm bestelde.

Pakkingen zijn goedkoop, plat en alomtegenwoordig. Als ze een beetje hun best deden zou elk horloge in ieder geval de 50m moeten overstijgen, want zeg nou zelf, er is geen enkele reden om anno 2023 nog een horloge te maken, in welke stijl dan ook, wat niet minstens 50m waterdicht is.

3 likes

Haha, dank je wel! En Donald Duck heb ik zeker erin verstopt, is stiekem toch fantastisch om te lezen :wink:

1 like

EENS, maar ja men wil zich onderscheiden van andere merken. Zo denk ik ook waarom niet alle banden, zover dat kan QR maken! Scheelt heel wat krasjes op de lugs.

1 like

Raap steeltjes stamp vanavond met rookworst van de Hema en pittige Franse mosterd.:ok_hand::slightly_smiling_face: Én de Oris Aquis Clean Ocean…

Fijne nacht gewenst.:four_leaf_clover:

32 likes

Pfff heet hier :sunny::hot_face:

19 likes

Voor haar: een Paloma en de Zenith Defy Skyline in 36mm.

Fijne avond allen!

45 likes

Quartz :flushed:

29 likes

Dankje; jij ook! Het is goed toeven daar bij jullie! :ok_hand: :clinking_glasses:

1 like

Lekker hoor :yum:

Ook de Paloma :tropical_drink:

1 like

Gefeliciteerd met de NA, Seamaster is toch wel echt top :ok_hand:

1 like

Das een mooie kleur en toffe wijzerplaat ook :heart_eyes:

1 like

Schitterend :ok_hand:t3:

1 like

Ik vind ze mooi; de Rolex Oysterquartz en bijzonder zeker ook! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Een van de nadelen van het vakantieadres dit jaar is dat het -net als vorig jaar overigens, toen we er ook waren- een prima AD heeft met een hele fijne collectie…
Dit jaar toch nog een onverwachte NA -net als vorig overigens, toen we er ook waren- …

Prima geholpen weer door Ruth, - net als vorig jaar toen… enfin , lang verhaal kort , ik weer blij…
(Net als vorig jaar overigens, toen we er ook waren) :crazy_face:

Zojuist uit de stickers gehaald :

46 likes