Wat dragen wij vandaag LXXXIII

Gefeliciteerd met je NA :ok_hand: :+1:

1 like

Mooie Zenith mag ik wel zeggen :+1:, zag dat je de Rolex DJ in het blauw hebt staan, zal wel snel een baas voor komen :wink:

1 like

Dankjewel!!

Huh? Heb eerlijk gezegd nooit een Rolex gehad, laat staan dat ik er eentje te koop heb staan…

1 like

Leuke foto Jurk, maar ja als ik die kleintjes met een horloge zie smelt ik echt, nu even op maat maken he :wink:. O ja, en vertel haar dat heel Nederland haar feliciteerd met dat mooie horloge :+1:

1 like

22 likes

Oef dat is wel een hele mooie Breguet, gefeliciteerd met dit mooie horloge en wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Mooi. Gefeliciteerd.

1 like

O wat zou ik dat graag willen maar ja ben een arme sloeber he, maar als ik die 2 meiden erbij krijg ga ik wel geld lenen :wink:

1 like

O ja, moet natuurlijk foto plaatsen, had geen trek in cola meer, dus nu maar een fanta :wink:

13 likes

Sorry Ab, was in de war met Sub64. excuses :innocent:

1 like

Tijd voor Callas,
tijd voor Laurent-Perrier,
Tijd voor plezier
Tijd voor IWC

22 likes

19 likes

STRPS Velour erop.

23 likes

29 likes

Thx

25 likes

We zijn weer thuis.

12 likes

Na een week met de Flieger om de pols, vandaag gewisseld naar de spoorwegmeester :railway_track:

30 likes

Ik heb ze gebeld en ze gaan akkoord, de boot ligt pier 2 in de haven van Kos. Veel plezier en ben een beetje voorzichtig met de lak aub.:rofl::face_with_hand_over_mouth:

1 like

25 likes

O dat is vlakbij, kan ik zelfs lopen :laughing:, Natuurlijk heel voorzichtig, zal fluwelen handschoentjes voor de dames aan doen, o je bedoelt de boot natuurlijk :rofl: :rofl:

1 like