Bij mij.
Hou ik er ook nog een cent aan over als je door je proef periode heen komt! En het bus rijbewijs krijg je er praktisch gratis bij🤣
SBS-Saturday,
De CWC Royal Marines Commando’s
Special Boat Service MKII
lange naam voor een bijzonder onopvallend horloge.
Goeie middag allemaal! Het weer is na 2 dagen weer helemaal omgeslagen. We zijn weer terug op onze oude vertrouwde tour! De weerman zei het gisteren al hier bij ons. 's ochtends regen, tegen de middag buien en 's avonds neerslag. Komt eigenlijk neer op de ganse dag water! Van ellende Ben ik toch maar even, vergezeld met mijn regenjas en paraplu naar Maastricht geweest. De Nederlanders zullen wel weten dat er daar flink wat horlogezaken zijn zoals Leon Martens, Burger, Steiner, Filipucci, Schaap & Citroen, De Bijenkorf, Vaessen en Brocantique. Genoeg om enkele uren om te krijgen. Begonnen met een heerlijk ontbijt en hopend dat de regen dan voorbij zou zijn. Dat lukte ook tot ik eenmaal buiten was en toen begon het weer te gieten. Achja, we zullen het moeten nemen hoe het komt en gelukkig is dit voor iedereen hetzelfde. Mocht ons kabinet of onze regering hier iets aan kunnen veranderen dan hadden we elke dag regen en wie weet moesten we dan nog regentaks betalen omdat we dit kunnen opvangen… We zullen ze maar niet slimmer maken… Voor vandaag heb ik mijn Ebel 1911 uit mijn doosje gehaald. Mooi staal op goud en een prachtig werk. Mijn idee…
Tja. Maar deze is wel duidelijk…echt te klein voor mijn pols. Erg jammer maar enfin…
Gefeliciteerd met je verjaardag.