Wat dragen wij vandaag LXXXIII

Ik had vanmorgen geen inspiratie :grimacing: :coffee:

2 likes

Leuke Casioak mod!

1 like

Verven bij mams en deze is mee:

2 likes

Leuk zeg ,maar nu herken zijn muts ,die hij altijd droeg, zoals aangegeven op wijzer plaat ! :+1:

1 like

Ach je hebt van die dagen toch… :grinning:

1 like

Fijn om te horen. Hoe zeggen ze het in Noorwegen ook alweer. There is no bad weather only bad clothing haha. Goeie vakantie nog :ok_hand:t2:

1 like

Deze Ebel heeft een chique grandeur ! :ok_hand:

1 like

Wil je wel snel helpen hoor, neem ik hem wel mee. Hou van horloges die blijven plakken. Krijg je van mij een super Grand Invicta die nooit blijft plakken :wink:. Bijkomend voordeel, je pols wordt ook getraind :grin:

1 like

Endlich mahl eine Flieger Uhr in meine Kollection.

Beobachtungsuhr. Antireflectie coating deden ze nog niet toen, maar waarom nu geproduceerde horloges dat ook niet hebben …

5 likes

Helemaal eens!

Weer scherp opgemerkt Fred ,ik moet je vertellen dat ik rond 1971 die imker cursus heb gevolgd :wink:Maar kijk eens naar de achterkant van deze Boderry Seaturtle Ocean…model " turtle shell structure" …had ik eigenlijk kunnen vermelden …maar ik vind het ook een honingraad structuur :grinning: die overigens heel mooi moet oplichten door toepassing van een super Swiss Luminova …

4 likes

:heart_eyes::star_struck:

Gefeliciteerd met deze bijzondere Flieger :ok_hand: Werd deze nu toegepast in b.v. luchtballonnen tijdens WO 1 ?

Heerlijk in de avondzon :sunrise:

26 likes

Lekkere foto man :star_struck:

1 like

15 likes

17 likes

Ik mis avondzon :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Avondwissel naar m’n NA:

Stalen Casio A1100. 🩶

23 likes

Mijn beste,

Aparte verschijning, deze nieuwe aanwinst!!
Ziet er interessant uit.
Leuk hoor!!
Stalen band heeft mijn voorkeur.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes