Ik had vanmorgen geen inspiratie
Leuke Casioak mod!
Leuk zeg ,maar nu herken zijn muts ,die hij altijd droeg, zoals aangegeven op wijzer plaat !
Ach je hebt van die dagen toch…
Fijn om te horen. Hoe zeggen ze het in Noorwegen ook alweer. There is no bad weather only bad clothing haha. Goeie vakantie nog
Deze Ebel heeft een chique grandeur !
Wil je wel snel helpen hoor, neem ik hem wel mee. Hou van horloges die blijven plakken. Krijg je van mij een super Grand Invicta die nooit blijft plakken . Bijkomend voordeel, je pols wordt ook getraind
Endlich mahl eine Flieger Uhr in meine Kollection.
Beobachtungsuhr. Antireflectie coating deden ze nog niet toen, maar waarom nu geproduceerde horloges dat ook niet hebben …
Helemaal eens!
Weer scherp opgemerkt Fred ,ik moet je vertellen dat ik rond 1971 die imker cursus heb gevolgd Maar kijk eens naar de achterkant van deze Boderry Seaturtle Ocean…model " turtle shell structure" …had ik eigenlijk kunnen vermelden …maar ik vind het ook een honingraad structuur
die overigens heel mooi moet oplichten door toepassing van een super Swiss Luminova …
Gefeliciteerd met deze bijzondere Flieger Werd deze nu toegepast in b.v. luchtballonnen tijdens WO 1 ?
Lekkere foto man
Ik mis avondzon
Mijn beste,
Aparte verschijning, deze nieuwe aanwinst!!
Ziet er interessant uit.
Leuk hoor!!
Stalen band heeft mijn voorkeur.
Orologio Signaturis Temporis