Wat dragen wij vandaag LXXXIII

21 likes

Die kroon was inderdaad niet dichtgedraaid. Was me niet opgevallen. Nou ja, hij doet het nog.
Ik dacht al dat A. die van jou zou inpikken.

2 likes

28 likes

Vandaag de Omega Ploprof :sunflower:

39 likes

25 likes

XUV855M S4Crossover Utility Vehicle :wink:. In de Braziliaanse Knoek echt een topper !!

1 like

Mijn verse vakantie-aankoop uit Lugano. Ben er boven verwachting blij mee, de hype echt gevolgd, eigenlijk afgehaakt maar nu zo om de pols is het een topper :sunglasses:

18 likes

Ik dacht, laat ik eens gek doen en m’n Speedmaster verwisselen voor een Speedmaster:grinning:

Fijne avond allemaal!

22 likes

Had de mijne al geplaatst toen ik jouw Mercury zag, fijn en mooi horloge inderdaad!

2 likes

Ja echt tof, deze kleur is m’n favoriet, mooie band heb je erop!

1 like

Dagje Dortmund geweest, vond het leuker en gezelliger dan Düsseldorf. Gelukkig het mooiste deel van de dag mee gepakt. Bij terugkomst in Winterberg kwam het natuurlijk weer met bakken uit de lucht.

Zaterdag weer naar huis, mooi geweest hier. Niets voor mij langere tijd op dezelfde plek in een huisje. Volgend jaar maar weer met de tent op pad en verder van huis. Hoogstwaarschijnlijk dan Slovenië eens verkennen :sunglasses:

26 likes

Dank je wel, het is een zacht leren, bijna suède lijkende grijze band.

1 like

14 likes

Gefeliciteerd, errug mooi :star_struck:

1 like

:heart_eyes:

23 likes

Dit is leuk geprobeerd…maar wij hebben @Jurk

20 likes

Welterusten voor straks of een fijne dienst :+1:

25 likes

Ho nou maar met die LHD :wink: vin m veel te tof :star_struck: helaas helaas te groot voor mijn pols :open_mouth:‍:dash:

1 like

:sunglasses:….🫶🫶:kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart: dat is leuk te horen!
Fijne vakantie.

1 like

25 likes