Gestopt met regen, dus gauw ff een stuk lopen na het werk.
1 week pleisters en dan af en toe een nicotine kauwgum voor de klote momenten.
Ook gaaf idd.
Dit is btw niet hoe je hem van aliexpress koopt😂 ik heb de pagani wijzerplaat+uurwerk in een “seiko daytona mod” kast gedaan. Helaas was de wijzerplaat te groot van de pagani. Dus heb de wijzerplaat kleiner geknipt. Officiële pagani kasten en bezel is te dik en lomp. Als het goed is ben ik de enige die dit heeft gedaan😃
Wat een kT nacht/dag, eerst verplicht meekijken naar een waardeloze voetbalwedstrijd, nog even snel een Rollie om en uitslapen. Kom je je nest uit, weer die kt regen. Werd ik niet vrolijk van, snel die Rollie van de pols en deze met gelukkig wat kleur om de pols. Nou jullie begrijpen wel hoe ik mij voel vandaag
Heel erg mooi
Ik heb eigenlijk nog nooit een horloge gezien met een NL dag-aanduiding.
Engels, Frans, Japans, Arabisch wel, maar Nederlands nog nooit.
Zeker voor een Seiko is dat vrij zeldzaam, volgens mij.
Heb nog 2 sloffen liggen als die bijna op zijn ga ik het ook proberen
Ik weet het Fred het is allemaal k.t maar na regen komt …
Gelukkig kan je je zelf beetje troosten met deze mooie ball
Let niet op datum. Mee gestopt om t in te stellen. Met elke dag een ander horloge om blijf je bezig…
Verman je.
Het leven is leuk.
Proost!
Blijft een kanjer Frank , moet die van mij ook maar weer eens uit het stof halen
Mooi die Rollie , zou toch zweren dat ik er nog 1 zie liggen op de tafel
Moet ik ook weer eens omdoen , te lang in de box. Hoop dat het droog is bij jou Petra, anders 2 treurige hondjes thuis na het uitlaten
Lastig he om mooie foto’s te maken zonder dat je er wat anders op ziet, weet er alles van . Geen worsten vingers iig
Fijne vakantie gehad ? Gooi die Hamilton gewoon op leer, staat het mooist
Goed dat je het zegt, was het helemaal vergeten. Staat nu dus aan . On topic, mooie Blackpain
Heb ik gelukkig geen moeite mee
Heb je wel een uniek horloge
Ik zeg maar niet wat we nog hebben liggen, teveel. Maar al 1.5 maand geen tabak meer gekocht. En ik ga het niet proberen maar gewoon doen
Doe mijn best, vandaar lekker veel reacties
Wens verder iedereen een fijne avond , sht gaat Mathieu van der Poel onderuit