Wat dragen wij vandaag LXXXIII

Ja dat dan weer wel :open_mouth:‍:dash: heb nu alleen dan deze over en kijken of ik het met 1 horloge kan doen.
Pelagos straks in t blauw zetten.

1 like

Explorer staat wel bekend als een hele goeie alles kunner, hoop het voor je, ik heb vandaag eens een collectie update foto gemaakt. Doos zit bijna vol wil eigenlijk niks weg doen, maar wil al wel weer wat toevoegen :joy:
Ik zou het niet kunnen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Met twee of drie lukt het mij wel maar of dat ook met maar 1 gaat lukken :thinking:

1 like

Je hebt het aardig lang uitgehouden met alleen de pelagos, maar daar op uitgekeken? Of was explorer toch altijd wel het doel/de grail?

1 like

Tja altijd wel een grail maar het is ook een beetje dubbel gevoel hoor.
Kan zomaar zijn dat ik de Tudor ga missen , is altijd wel mijn merk geweest , heb er nu al zes gehad.

1 like

Begrijpelijk ik heb er nu 2, maar wil sws dat er altijd eentje in mijn collectie blijft. Ben helaas nog niet zo van de 39mm. Andere kant heb nu wel een 38mm khaki field mechanical en dat bevalt prima. Alleen dat is toch anders dan een 39mm met duik of 24 uurs bezel bijv. Maar ze maken erg veel mooi spul :ok_hand:t2:

1 like

Lekker! Gefeliciteerd. Echt mooie aanwinst :ok_hand: van harte gegund

1 like

Thanks.

1 like

Gefeliciteerd man! Staat je goed🙂

1 like

Gisteren, deze

18 likes

Goedemorgen allemaal.

13 likes

Gefeliciteerd Dan, hij is echt mooi. Wens je veel draagplezier met deze explorer :ok_hand: :+1:. Wel voorzichtig zijn he tijdens het werk :wink:

1 like

pfffff ja echt wel :innocent:

1 like

Ha Bill, was vanavond even druk met een andere verzameling. Maar dit is toch niet de Olevs? O ja, ben nog wakker hoor :wink:

1 like

Ga toch pitten man :laughing: ik zou het wel weten als ik nu thuis was.
alhoewel lekker met een gerstenatje op de bank naar mijn pols staren zou ook niet verkeerd zijn.

Mogguh Ed, werk ze :+1:

2 likes

Zeker weten! Thx!:sunglasses:

Nee, hier heel veel smartwatches en idd geen enkele TAG Heuer gezien. Maar nee, geen reacties verder. :blush:

1 like

Goedemorgen :grinning:

27 likes

Goedemorgen Jan :sunny:

Goedemorgen Anthony, ook al vroeg op?

1 like

Andere tijdzone :us::blush:

1 like