Wat dragen wij vandaag LXXXIV

Gefeliciteerd met weer een Citizen, wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1: Nog even en een aparte Citizen box :wink:

1 like

19 likes

23 likes

Gefeliciteerd met deze mooie Citizen, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:. Gewoon een mooie combi :smiley:

1 like

Dank je Ferry
De rondingen van/naar de lugs maken hem iets minder rechthoeking.
Zeker proberen, dan ben je verkocht.
Ik zag hem bij @SpringDrive om de pols en ik was direct verkocht.

2 likes

Dubbel dank.

1 like

Mooie CWC, dit vraagt om een lume shot :+1:

14 likes

15 likes

Beide heel mooi :+1: en de ene keer heb je trek in een appel en de andere keer in een peer :wink:

1 like

Proficiat!#:ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je PRX met die mooie plaat, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Een mooie combinatie voor deze gelegenheid :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je G-Shock, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Een bijzonder fraaie combinatie !:ok_hand::ok_hand:

1 like

Wissel…

25 likes

Mooi is die he :+1:, tijd voor een cocktail :wink:

2 likes

Kijk maar staat al op je tafel :smiley:

1 like

Ik kan aan een nato op mijn Presage niet wennen… Maar dit staat wel erg goed. :star_struck:

1 like

Ken je dat verhaal van die Oris TT1 Divers Date?

Deze zijn oorspronkelijk alleen met een blauwe of zwarte dial geleverd. De eerste batch blauwe dials werden door de fabrikant voorzien van een schepje teveel aan nikkel in de mix. Na een jaar of twee begon de blauwe dial te verkleuren naar paars en goudkleurig. Voor degenen die wilden werden de dials door Oris kosteloos vervangen. Ik heb de mijne zo gekocht, vond de combinatie te gaaf en met het verhaal erachter nog leuk ook.

Ben overigens echt van het dragen op staal, heb niets anders in de collectie. Misschien, ooit eens proberen. Heb je wat liggen?

4 likes