Wat dragen wij vandaag LXXXIV

Heel mooi

1 like

Dankjewel Harry!

Fijne dag gewenst, hf

15 likes

Het is een Jeager LeCoultre Memovox. Dat wil zeggen er zit ook een alarmfunctie op dit klokje. Je kan een tijd kiezen waarop dan een alarm af gaat. Het is een klokje uit 1959, dus digitale alarm was nog niet mogelijk.
Op de foto kan je zien dat het alarm rond half acht af gaat.

2 likes

San Martin SN020-G vandaag.

13 likes

Dank je.

30 likes

Dit blijft, voor mij, toch een van de tofste horloges van het forum. Elke keer :hugs: als ik ze zie en ze is zelfs mee op vakantie. Geweldig! :ok_hand:

Ik heb nu al teveel en nog een paar in bestelling. Dus het kan echt niet meer maar die zou zo mooi staan in mijn collectie…

1 like

Heel mooi Frans, zowel foto als horloge :wink:

1 like

PRX

12 likes

Prettig weekend iedereen

Zonnetje om de pols vandaag.

15 likes

Thanks! Draag m niet veel, en heb m al lang, maar zo op z’n tijd leuk om te dragen en ook mooi afgewerkt.

1 like

Veel onderweg vandaag :rocket:

15 likes

Deze kast gaat gewoon niet open. Dus laat ik het horloge zoals die is. Hij loopt goed en heeft alles meegemaakt. #klushorlogedatallesalmeegemaaktheeft

10 likes

Fijne Tag HF! :stuck_out_tongue_winking_eye:

21 likes

Hier op het forum vorig jaar 2 Phoibos horloges (van 2 verschillende leden) gekocht. Beide met groene wijzerplaat (de andere had ik eerder deze week om).
Deze 2 horloges zijn toch echt dikke favoriet bij mij. Een horloge hoeft niet per se duur te zijn of een a-merk te zijn.

15 likes

Heel gave wijzerplaat!!!

2 likes

Nu is mijn vraag, waarom zou je hem open willen maken?

1 like

Beauty :ok_hand:t3: Gefeliciteerd!

Wissel naar zijn oudere en kleinere broertje.

19 likes