Sorry voor de meuk op de achterkant, ik had getuinierd en gezweten. Met een GS dresswatch? Ja. Niet bewust. Je vergeet dat je 'm om hebt, zo comfortabel.
Waanzinnig mooi
Dit horloge heb ik al van 2008. Ooit was de bedoeling te verkopen. Maar nu is het een blijver.
Het merk bestaat ondertussen niet meer, was ooit de ‘Tudor’ van Girard Perregaux.
Maar ondanks vele pogingen, is het eigenlijk nooit van de grond gekomen.
Gelukkig bestaat GP nog wel en is het een caliber van GP met een module van Dubois-Dépraz. Dus dat zit snor.
Carbon wijzerplaat is prachtig
Bol saffierglas dat de kast perfect volgt.
Naar aanleding van deze foto Jouw collectie op één foto deel IX - 2114 van DVR kreeg ik opeens weer heel erg zin om het te dragen. Loopt nog steeds ruim binnen cosc. Top materiaal in ieder geval. Vandaag blijer mee dan in 2008
Dank je!
Niet alleen mooi maar ook complimenten hoe je m zo mooi op de foto zet. Dat doet dit horloge recht.
En die is 39mm?
37mm
Dank je! Ik maak grosso modo altijd dezelfde foto van m’n horloges, maar soms valt het licht gewoon mooi. Dat zijn kleine bonusjes.
Owh nog kleiner en hoe draagt dat t.o.v. je polsmaat?
Op mijn kinderpolsen (rond de 16-16,5cm) draagt het perfect. De 58 had nog net gepast, maar dan zat het echt tegen het randje aan. Vanaf nu maak ik voor een horloge (misschien twee) nog een uitzondering om groter dan 37mm te zijn